دانلود انیمیشن شکار گربه وحشی با دوبله فارسی The Missing Lynx

دانلود انیمیشن شکار گربه وحشی با دوبله فارسی The Missing Lynx

5.2/10 1,253
N/Aنمره منتقدین
50% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 4 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.
همراه با نسخه دوبله فارسی

گروهی از حیوانات به دنبال راهی برای فرار از کشتی شخصی نوح یک میلیاردر عجیب و غریب هستند.

  • کیفیت Web-DL
  • زبان
  • مدت زمان 97 دقیقه
  • رده سنی PG

دانلود انیمیشن شکار گربه وحشی با دوبله فارسی The Missing Lynx

شکار گربه وحشی با دوبله فارسی اختصاصی

f70722fc8e605900bc3a1abd4383f63d 8819 poster

خلاصه داستان: انیمیشن The Missing Lynx 2008: در مورد دسته ای از حیوانات از پارک ملی دونیانا در اسپانیا است که سعی در نجات حیوانات دیگر ربوده شده توسط افراد بد دارد. این فیلم در پارک های طبیعی اندلس اتفاق می افتد.
انیمیشن شکار گربه وحشی The Missing Lynx با نام دیگر انیمیشن گوش سیاه ، یک اثر کمدی محصول اسپانیا و بریتانیا به کارگردانی Raul Garcia  و Manuel Sicilia است. این انیمیشن با بودجه‌ی ۶ و نیم میلیون دلار و توسط هنرپیشه‎ی محبوب اسپانیایی، «آنتونیو باندراس» تهیه و تولید شده است. این انیمیشن اواخر ۲۰۰۸ اکران شد.

درباره ی انیمیشن شکار گربه وحشی:
در محدوده‌ی یک منطقه‌ی حفاظت شده، مدت‌ها است که همه‌ی کارکنان در تلاش هستند. تا یک گونه‌ی جانوری در حال انقراض به نام «گوش سیاه» که نوعی گربه وحشی است. را پیدا کنند و بستر خوبی برای رشدش فراهم کنند. تا مدت‌ها همه‌ی تلاش‌های آنها بی نتیجه می‌ماند. تا اینکه بالاخره یک گوش سیاه کوچولو را پیدا می‌کنند و نام او را «فلیکس» می‌گذارند.

درباره ی انیمیشن گربه وحشی:
مساله این است که این جانور کوچولو بسیار بازیگوش است. و همیشه خودش را به دردسر می‌اندازد. البته تیم نجات هم هر بار برای رسیدگی به او از راه می‌رسند. دوستان گوش سیاه در انیمیشن شکار گربه وحشی معتقد هستند. که اگر به این منوال ادامه دهد، احتمالا کشته می‌شود و نسلش منقرض خواهد شد. در یکی از دفعاتی که فلیکس برای مراقبت بیشتر به پناهگاه برده می‌شود. متوجه تغییراتی در آنجا می‌شود. دیوارها بلندتر شده‌اند و دور تا دور آنجا حصارهای بلند کشیده شده است. فروشگاه فیلم و سریال بهرمان (روبی)

  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹