دانلود انیمیشن سیمپسون ها The Simpsons Movie 2007

دانلود انیمیشن سیمپسون ها The Simpsons Movie 2007

7.3/10 346,997
80نمره منتقدین
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 4 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.
همراه با نسخه دوبله فارسی

پس از آلودگی منابع آب شهر توسط هومر ، اسپرینگ فیلد توسط EPA در گنبدی غول پیکر محصور شده و سیمپسونها فراری اعلام می شوند.

  • کیفیت Web-DL
  • زبان
  • مدت زمان 87 دقیقه
  • رده سنی PG-13

دانلود دوبله فارسی انیمیشن سیمپسون ها The Simpsons Movie 2007

دانلود انیمیشن سیمپسون ها با کیفیت ۱۰۸۰p BluRay + 720p BluRay

نسخه دوبله فارسی حرفه ای و جذاب اضافه شد

دانلود انیمیشن سیمپسون‌ها The Simpsons Movie 2007

نام فیلم: سیمپسون ها – The Simpsons Movie | ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

تاریخ انتشار: ۲۰۰۷ | زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: ۸۶ دقیقه

فرمت: MKV | حجم: ۱.۶۵ گیگابایت + ۶۱۷ مگابایت | امتیاز: ۷.۴ از ۱۰

خلاصه داستان سیمپسون ها:
“هومر” کچل، چاق و اندکی احمق و در عین حال به شدت دوستدار خانواده، همسرش “مارج” که به شدت نگران دور هم نگه داشتن اعضای خانواده است، پسرشان “بارت” که اگر عقل اش به کاری قد ندهد از انجام آن خودداری می کند، دخترشان “لیزا” که روشنفکری عاشق نواختن ساکسیفون است و فرزند کوچک شان “مگی” خانواده سیمپسون را تشکیل میدهند. این خانواده که در شهر کوچک اسپرینگ فیلد زندگی میکنند، دچار دردسری بزرگ میشوند. ماجرا با نجات خوک فراری کوچکی توسط هومر از قصابی شدن آغاز میشود…

… دانلود انیمیشن سیمپسون ها …

(نسخه دوبله فارسی سورن سانسور شده)

[برای تماشای آنلاین انیمیشن سیمپسون ها کلیک کنید]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۱۶ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۵۷ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۱۴ مگابایت]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۷۳ مگابایت]

 

درباره انیمیشن سیمپسون ها:
انیمیشن سینمایی سیمپسون ها (The Simpsons Movie) یک کارتون کمدی آمریکایی به کارگردانی دیوید سیلورمن است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. این انیمیشن نامزد دریافت یک جایزه از جشنواره فیلم گلدن گلوب، برنده ۵ جایزه و نامزد دریافت ۳۳ جایزه معتبر بین المللی شده است. کمپانی مطرح فاکس قرن بیستم مسئول توزیع فیلم در آمریکا بود.

خلاصه انیمیشن سیمپسون ها:
هومر پس از تلاش کروستی برای کشتن کروستی ، خوکی را که از کروستی برگر فرار کرده. پذیرفته و نام خوک را “خوک عنکبوت” گذاشت. در همان زمان ، پس از غرق شدن شناورها در شناور ، روز سبز که پس از ذکر محیط زیست ، از دریاچه محافظت می شود. سیمپسون ها در همین حال ، زباله های Spider Pig فقط در عرض ۲ روز یک سیلو را پر کرده اند. ظاهرا با کمک هومر. هومر نمی تواند به سرعت به زباله دانی برسد بنابراین سیلو را در دریاچه ریخته و آن را آلوده می کند.

درخلاصه انیمیشن سیمپسون ها راس کارگیل ، رئیس شرور سازمان حفاظت محیط زیست ، ۵ گزینه به آرنولد شوارتزنگر ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا داده. و وی را مجبور می کند ۴ گزینه را انتخاب کند (که متأسفانه برای از بین بردن اسپرینگ فیلد است). و برای جلوگیری از تخلیه گنبدی بالای اسپرینگ فیلد قرار می دهد. سیمپسون ها هومر اما به همراه خانواده اش فرار کرده است. آیا او می تواند کارگیل شرور را از نابودی شهر زادگاهش و خانواده اش که مجبور به بازگشت به اسپرینگ فیلد شده اند ، منصرف کند؟

  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹