دانلود انیمیشن لوکا Luca 2021

دانلود انیمیشن لوکا Luca 2021

7.4/10 188,050
100% رضایت کاربران (4رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 4 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.
زیرنویس فارسی

داستان این انیمیشن جذاب درباره رابطه دوستی عجیب و غریب اما محکم بین یک انسان و یک هیولای دریایی انسان نما و ماجراجویی های آنهاست.

دانلود انیمیشن لوکا Wish Dragon 2021 با دوبله و زیرنویس فارسی

دانلود انیمیشن خارجی لوکا Wish Dragon 2021 از ( سایت روبی ویدئو )

انیمیشن لوکا زیر نویس فارسی + دوبله فارسی در سایت اضافه شد.

دانلود انیمیشن لوکا Luca 2021

خلاصه داستان:
انیمیشن لوکا Luca 2021 قصه‌ی یک پسر جوان در ایتالیا را دنبال می‌کند که با بهترین دوست جدید خود در ریویرا ایتالیا آشنا می‌شود. اما یک راز پنهان در مورد هویت واقعی این شخص وجود دارد که این دوستی را تهدید می‌کند! او ظاهرا یک هیولای دریایی از دنیای دیگر است که دقیقا در زیر سطح آب قرار دارد…

(نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

[برای تماشای آنلاین انیمیشن لوکا اینجا کلیک کنید]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۴۱ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۷۷ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۹۰۸ مگابایت]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۵۴ مگابایت]

درباره انیمیشن:
انیمیشن سینمایی لوکا (Luca) یک کارتون ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی محصول مشترک ایالات متحده آمریکا و ایتالیا به کارگردانی انریکو کازاروزا فیلمنامه نویس ایتالیایی است که در پروژه های زیادی فعالیت داشته است. از بین انیمیشن هایی که او در ساخت آنها نقش داشته میتوان به عصر یخبندان، ماشین ها، کوکو، شگفت انگیزان، داستان اسباب بازی ۴، روح، به پیش و… اشاره کرد.

انیمیشن لوکا توسط کمپانی مطرح دیزنی پیکسار ساخته شده و کمپاتی والت دیزنی پیکچرز هم مسئول انتشار فیلم می باشد. این انیمیشن در شهر ساحلی بسیار زیبایی با نام ریویرای ایتالیا (Italian Riviera) روایت خواهد شد.

داستان انیمیشن اورجینال Luca بر روی پسر جوانی با نام لوکا تمرکز خواهد داشت که تابستان فراموش نشدنی پر از ژلاتو (بستنی ایتالیایی)، پاستا و اسکوتر سواری‌های بی‌پایانی را در شهر ریویرای ایتالیا تجربه خواهد کرد.

صداپیشگان:
از صداپیشگانی که در نسخه اصلی انیمیشن به گویندگی پرداخته اند میتوان به جیکوب ترمبلی (صداپیشه لوکا)، مایا رودولف، جاکومو جانیوتی، جک دیلن گریزر، جیم گافیگان، اما برمن، مارکو باریچلی و ساوریو رایموندو اشاره کرد.

انیمیشن لوکا

شما میتوانید نسخه زبان اصلی این انیمیشن تماشایی و پرطرفدار را با لینک مستقیم و مصرف حجم ترافیک نیم بها از وبسایت (روبی ویدئو) دانلود و تماشا کنید؛ زیرنویس و دوبله فارسی این اثر به محض آماده شدن در سایت قرار میگیرد.

  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰