دانلود سریال شب های مافیا ۲ فصل دوم قسمت ۳ با کیفیت Full HD

دانلود سریال شب های مافیا ۲ فصل دوم قسمت ۳ با کیفیت Full HD

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 4 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

مسابقه مافیا یک بازی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند؛

  • کیفیت Web-DL
  • مدت زمان 138 دقیقه

دانلود سریال مسابقه شبهای مافیا ۲ فصل دوم قسمت سوم ۳ با کیفیت ۱۰۸۰p Full HD

دانلود سریال شب های مافیا ۲ فصل دوم قسمت ۳ به کارگردانی سعید ابوطالب

دانلود سریال شب های مافیا 2 فصل دوم قسمت 3 با کیفیت Full HD

نام سریال: شب های مافیا ۲ (فصل اول) | ژانر: مسابقه | سال تولید: ۱۳۹۹ | تاریخ انتشار: ۱۴۰۰

تعداد قسمت ها: ۱۳ اپیزود | مدت زمان این قسمت: ۱۳۸ دقیقه | کیفیت: بلوری

حجم: متفاوت | محصول کشور ایران | تهیه کننده: سعید ابوطالب

خلاصه داستان شب های مافیا:
مسابقه مافیا یک بازی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند؛ در شبهای مافیا محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و فرمان بازی در دستان اوست؛ در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از ۱۲ بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با ۲ گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود. فصل دوم این سری با حضور بازیگران زن برگزار شده است.

 

بازیگران:
نسرین مقانلو، فریبا نادری، مائده طهماسبی، سولماز غنی، آشا محرابی، نیکی مظفری، ساغر قناعت، سارا منجزی، نفیسه روشن، حدیث فولادوند، نگار فروزنده، سوگل طهماسبی

 

… دانلود سریال شب های مافیا ۲ فصل دوم قسمت ۳ …

[نسخه HQ۱۰۸۰p با حجم ۳.۱ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۷ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۷۳۱ مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۲۳ مگابایت]

 

درباره سریال شب های مافیا:
سعید ابوطالب پیش از ساخت شب های مافیا، مسابقه رالی ایرانی، سرزمین دانایی، هفت روز و هفت ساعت، دستم را بگیر و شام ایرانی را در قالب رئالیتی‌ و در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است. سری اول رئالیتی‌شو شبهای مافیا (Shabhaye Mafia) در سال ۱۳۹۹ ساخته و پخش شد. این مسابقه هیجان انگیز و پرطرفدار در چهار فصل ساخته شده. فصل دوم شب های مافیا آن با حضور بازیگران زن و مرد مطرح تولید شده است.

تصویربرداری دوره مقدماتی سری جدید شبهای مافیا با حضور ۳۶ هنرمند به پایان رسید.

این سری شب های مافیا در ۴ فصل و همچنین ۱ فینال فینالیست‌ها برگزار میشود.

بازی شب های مافیا :

در بازی شب های مافیا بازیکن‌ها به دو دسته اکثریت شهروند و اقلیت مافیا تقسیم می‌شوند. هیچ بازیکنی به جز صاحب نقش و گرداننده از نقش‌های دیگران مطلع نیست. گرچه گروه مافیا در شب اول یکدیگر را می‌شناسند. هدف شهروندان در دست گرفتن شهر و پاکسازی آن از مافیاست. پیروزی مافیا در گروی برابری با تعداد شهروندان است. بازی در ۲ بخش شب‌ها و روزهای متوالی انجام می‌شود. اعضای هر گروه تلاش می‌کنند با اتهام زدن، نفرات گروه رقیب را از جریان بازی خارج کنند.

بازی شب های مافیا :

در پایان هر روز و با رأی‌گیری طی دو مرحله و شنیدن دفاعیه متهمان، یک نفر از بازی خارج می‌شود. بازیکن خارج‌شده می‌تواند از بین ۶ کارت با انتخاب تصادفی، وضعیتی را برای خودش یا بازی تعیین کند. همچنین بدون اشاره مستقیم به هر نقشی کلام آخر را بگوید. در بخش شب به فرمان گرداننده گروه مافیا از خواب بیدار شده و به صورت پنهانی لحظاتی را به مشورت می‌نشینند. که کدام شهروند را مورد هدف شلیک خود قرار دهند. پس از آن گرداننده برخی شهروندان را نیز برای اجرای نقش‌های شب خود بیدار می‌کند. بازیکن کشته‌شده در شب، حق انتخاب کارت و کلام آخر ندارد.

 

نقش‌ها در بازی شب های مافیا

گروه مافیا

پدرخوانده یا رئیس مافیا : در شب با نظر مستقیم او یکی از شهروندان مورد هدف قرار می‌گیرد. استعلام وی برای کارآگاه همیشه منفی است.

دکتر لکتر مافیا : در شب یکی از اعضای مافیا را از شلیک شب حرفه‌ای نجات می‌دهد. او فقط یکبار می‌تواند خود را نجات دهد.

مافیا ی ساده (دو نفر): جزء اعضای گروه مافیا است که توانمندی منحصر به فردی ندارد.

 

گروه شهر در بازی شب های مافیا :

کارآگاه شهر : هرشب استعلام یکی از افراد بازی را از گرداننده می‌گیرد. استعلام دکتر لکتر و مافیای ساده، مثبت و استعلام رئیس مافیا همیشه منفی است.

دکتر شهر : یکی از اعضای بازی را از شلیک شب نجات می‌دهد و در صورت انتخاب درست، آن شخص در بازی می‌ماند. او فقط یک بار می‌تواند جان خودش را نجات دهد.

حرفه‌ای شهر : در شب می‌تواند یکی از اعضای بازی که به گمان وی مافیا است، مورد هدف قرار دهد. در صورت مورد هدف قرار دادن شهروند، خود او از بازی خارج می‌شود.

جان‌سخت شهر : در شب با تیر اول مافیا بیرون نرفته و در روز تنها با رأی شهروندان از بازی خارج می‌شود. وی دو بار در شب می‌تواند استعلام نفرات خارج‌شده از بازی را بگیرد.

روان‌پزشک شهر : در صورت تمایل، دو بار می‌تواند یکی از افراد بازی را ساکت می‌کند. فرد انتخاب‌شده در طول روز بعد قادر به صحبت در بازی نمی‌باشد.

شهردار : در صورتی که در دفاعیه نباشد، یک بار در طول کل بازی قادر به ملغی کردن رای‌گیری (بیرون نرفتن هیچ‌یک از افراد) یا رای خروج مستقیم به یک فرد می‌باشد.

شهروند ساده (دو نفر): جزء اعضای گروه شهر به‌شمار می‌رود که توانمندی منحصر به فردی ندارد.

 

کارت ها در بازی شب های مافیا :

کارت مسیر سبز: بازیکن خارج‌شده می‌تواند با دادن این کارت به یک بازیکن دیگر، وی را در روز بعد مصون از رأی‌گیری و دفاعیه کند.

کارت فرش قرمز: بازیکن خارج‌شده با دادن این کارت به بازیکن دیگر، او را در روز بعد مستقیماً به دفاعیه می‌فرستد.

کارت ذهن زیبا: بازیکن در حال ترک بازی نقش یک بازیکن دیگر را حدس می‌زند و در صورت حدس درست، خود او به بازی برمی‌گردد.

کارت بی‌خوابی: در صورت انتخاب این کارت توسط بازیکن در حال ترک بازی، در پایان روز بعد بخش شب وجود ندارد.

کارت دروغ سیزده یا سرگیجه: بازیکن در حال ترک بازی باید یک دروغ مرتبط به بازی بگوید و گرداننده دروغ بودن موضوع را تأیید نماید.

کارت شلیک نهایی: بازیکن در حال ترک بازی، به‌جای مافیا شلیک شب بعد را به انتخاب خودش انجام خواهد داد.

 

فصل دوم شب های مافیا ۲ قسمت ۲ را به صورت قانونی و مصرف حجم نیم بها از سایت (روبی ویدئو) دانلود کنید.

  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۰