دانلود سریال قبله عالم قسمت هفتم ۷

دانلود سریال قبله عالم قسمت هفتم ۷

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

فیلمی که شاه در فضای مجازی منتشر کرده، باعث تفریح مردم شده است. ظل الدوله که می بیند دیگر از چشم شاه افتاده و افشین جای او را گرفته نقشه ای می کشد تا رقیب را از میدان به در کند، غافل از این که حوادث دیگری در کمین شاه و خاندان قاجار است...

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 50 دقیقه

دانلود سریال قبله عالم قسمت هفتم ۷ با لینک مستقیم + کیفیت عالی

دانلود سریال قبله عالم قسمت ۷ هفتم (پخش سریال قبله عالم از رسانه روبی ویدئو)

سریال قبله عالم قسمت هفتم به کارگردانی حامد محمدی نسخه کامل + خرید قانونی در سایت اضافه شد.

دانلود سریال قبله عالم قسمت هفتم 7

دانلود قسمت هفتم سریال قبله عالم با ترافیک نیم بها

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم … گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم … گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم … گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم … مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم … مگابایت]

درباره سریال قبله عالم :

سریال ایرانی (Ghebleye Aalam) سریال جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی است که از مرداد ۱۴۰۰ پخش شد.

حامد محمدی پس از نگارش فیلمنامه های طلا و مس و حوض نقاشی و ساخت فیلم های سینمایی چپ راست، چهار انگشت، اکسیدان و فرشته‌ها با هم می‌آیند در نخستین تجربه سریال‌سازی در نمایش خانگی سراغ بخش کمتر شنیده شده ای در زندگی شخصی رفته است.

این سریال یک بازیگر خارجی با نام مارین ون هولک دارد که هنرمند مطرح اهل کشور هلند که چند سالی است به واسطه فعالیت‌های تئاتری در ایران زندگی می‌کند و به گروه بازیگران سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمد پیوست.

مارین همچنین برای بازی در نمایش از زیرزمین تا پشت بام (افسانه ماهیان) در جشنواره تئاتر فجر نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر زن شد.

این سریال درباره زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار در خانه طباطبایی‌های کاشان، یکی از بناهای مربوط به نیمه‌ی دوم سده ۱۳ هجری ساخته شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است.

ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می‌آید که دستمایه سریال کمدی، فانتزی و خانوادگی قبله عالم است.

 

قبله عالم

  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰