دانلود شب های مافیا ۳ فصل اول قسمت ۲

دانلود شب های مافیا ۳ فصل اول قسمت ۲

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

این مسابقه یک برنامه سرگرم کننده، جذاب و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کرده تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند؛ در شب های مافیا 3 کامبیز دیرباز به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در فرمان بازی در دستان او قرار دارد؛ در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند؛ روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود؛

دانلود شب های مافیا ۳ فصل اول قسمت ۲ با لینک مستقیم

دانلود فصل ۱ سریال شب های مافیا ۳ (پخش از وب سایت روبی ویدئو)

دانلود شب های مافیا ۳ فصل اول قسمت 2

خلاصه داستان:
مسابقه رئالیتی شو یک برنامه سرگرم کننده، جذاب و خانوادگی است. در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کرده تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

در شب های مافیا ۳ کامبیز دیرباز به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند.

روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از ۱۲ بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با ۲ گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

 

اخبار و گالری عکس این مسابقه در کانال اینستاگرام قرار میگیرد

 

  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰
  • باکس دانلود
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • دیدگاه ها0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(