دانلود فیلم با شکار فرار کن ۲۰۱۹

دانلود فیلم با شکار فرار کن ۲۰۱۹

5.2/10 3,770
38نمره منتقدین
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 4 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد + نمایش آنلاین

اسکار ، پسر جوانی ، از بهترین دوست خود ، لوکس دفاع می کند و پدر متجاوز او را در این راه می کشد و او را مجبور به فرار از زادگاه خود در روستا می کند. با آشنایی با عشق ، جنایت و فساد ، معصومیت او از بین می رود.

  • کیفیت WEB-DL
  • مدت زمان 93 دقیقه
  • رده سنی 15 +

دانلود فیلم با شکار فرار کن با زیرنویس فارسی The Unholy 2021 WEB-DL

دانلود فیلم با شکار فرار کن ۲۰۱۹ با کیفیت عالی ۱۰۸۰p & 720p & 480p

دانلود فیلم با شکار فرار کن Run with the Hunted 2019

نام فیلم: با شکار فرار کن Run with the Hunted | ژانر: [جنایی درام هیجان انگیز | تاریخ انتشار: سال ۲۰۱۹

زبان: انگلیسی | زمان: ۹۳ دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MKV | محصول ایالات متحده آمریکا | امتیاز: ۵.۲ از ۱۰

خلاصه داستان:
یک پسر جوان به نام اسکار در هنگام دفاع از دوستش، پدرش را به قتل می رساند و به همین دلیل مجبور به فرار از شهر خود می شود. ۱۵ سال بعد او به رهبر بچه های فراری تبدیل شده و…

( دانلود فیلم با شکار فرار کن نسخه سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

برای تماشای آنلاین فیلم با شکار فرار کن اینجا کلیک کنید

دانلود نسخه HQ_1080 با حجم ۲.۱۶ گیگابایت

دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۵۷ گیگابایت

دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۲۷ مگابایت

دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۶۶ مگابایت

درباره فیلم با شکار فرار کن:

فیلم با شکار فرار کن: فیلم سینمایی جذاب و جنایی که در سال ۲۰۱۹ به کارگرانی جان سواب در کشور امریکا به زبان انگلیسی ساخته و تولید شده. این سینمایی در تاریخ ۲۶ Jun سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی اکران و منتشر شده. مدت زمان این فیلم یک ساعت و سی و سه دقیقه هست که در دسته فیلم های طولانی قرار میگیره.

این فیلم خفن که در ژانر جنایی و درام قرار داره تونسته رتبه هفت و دو رو از سایت معتبر imdb دریافت کنه که رتبه بالای محسوب میشه نسبت به فیلم های هم ژانر خودش در کشور امریکا.

فیلم نامه این سینمایی توسط نویسنده مشهور امریکایی به اسم John Swab نوشته شده. رون پرلمن، مارک بون جونیور و مایکل پیت از جمله بازیگر های معروف و شناخته شده ای هستن که در این سینمایی به ایفای نقش پرداختن.

 

دانلود فیلم با شکار فرار کن

خط داستان:
اسکار ، پسر جوانی ، از بهترین دوست خود ، لوکس دفاع می کند و پدر متجاوز او را در این راه می کشد و او را مجبور به فرار از زادگاه خود در روستا می کند. با آشنایی با عشق ، جنایت و فساد ، معصومیت او از بین می رود. ۱۵ سال بعد ، او گذشته خود را فراموش کرده و رهبر گروهی از کودکان گمشده شده است.

وقتی لوکس در جستجوی زندگی بهتر به همان شهر نقل مکان می کند ، با یک محقق خصوصی و متهم کار پیدا می کند. لوکس با گزارش کودک از دست رفته قدیمی اسکار ، لوکس خود را بر عهده می گیرد تا پسری را پیدا کند که جان او را نجات داده است.

نسخه زبان اصلی این فیلم تماشایی را میتوانید با لینک مستقیم نیم بها به صورت سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت (روبی ویدئو) دانلود کنید.

دانلود فیلم با شکار فرار کن

  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۰