دانلود فیلم بوج افتخار هند ۲۰۲۱

دانلود فیلم بوج افتخار هند ۲۰۲۱

4.2/10 24,876
67% رضایت کاربران (3رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 3 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان:
فیلم بوج: افتخار هند Bhuj: The Pride of India 2021 در سال 1971 در زمان جنگ میان دو کشور هند و پاکستان روایت شده و در مورد 300 زن گجراتی است که پس از تخریب فرودگاه بوج به دست پاکستان، نقش مهمی در بازسازی آن داشتند. بدین ترتیب آن‌ها کمک بسیار بزرگی به نیروی هوایی هند کرده و مورد ستایش قرار گرفتند…

  • کیفیت Web-DL
  • زبان
  • مدت زمان 154 دقیقه

دانلود فیلم بوج افتخار هند Bhuj: The Pride of India 2021 با زیر نویس فارسی

دانلود فیلم هندی بوج افتخار هند Bhuj: The Pride of India 2021 از ( وب سایت روبی ویدئو )

فیلم بوج افتخار هند زیر نویس فارسی + دانلود رایگان در سایت اضافه شد.

دانلود فیلم بوج افتخار هند

(نسخه بازبینی شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۲.۱۵ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۱.۰۷ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۵۱ مگابایت]

درباره فیلم:
فیلم سینمایی بوج افتخار هند یا بوج: غرور هند (Bhuj: The Pride of India) یک فیلم اکشن، درام، تاریخی و جنگی محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی آبیشک دودایا است که توسط کمپانی‌‌های Ajay Devgn Ffilms و T-Series Films تهیه و منتشر شد.

نویسندگی این فیلم را نیز آبیشک دودایا به عهده داشته است. هنرمندانی چون زاهد علی، راهول چودری، اجی دیوگن، ایانا دیلون، سوناکشی سینها، سانجی دات، نورا فاتحی، شروانی گسوامی، وانش گسوامی، شراد کلکار، احتشام آزادخان و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم که براساس حوادث واقعی ساخته شده است

ابتدا قرار بود در ۱۴ آگوست ۲۰۲۰ اکران شود اما به دلیل بیماری کرونا این تاریخ به تعویق افتاد و سرانجام اولین بار در ۱۳ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی توسط Hotstar در کشور هندوستان منتشر شد.

جالب است بدانید فیلمبرداری اصلی بوج: افتخار هند در ژوئن سال ۲۰۱۹ آغاز شد اما در مارس سال ۲۰۲۰ به دلیل گسترش بیماری کرونا در هند، متوقف شد.

پس از آن در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۰ فیلمبرداری در حیدرآباد از سر گرفته شد و در نهایت نیز در مارس ۲۰۲۱ به پایان رسید. این فیلم پس از پخش با نظرات متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد.

فیلم بوج افتخار هند

  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰