دانلود فیلم خائن آمریکایی American Traitor 2021

دانلود فیلم خائن آمریکایی American Traitor 2021

5.7/10 3,172
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان:
این فیلم ماجرای زنی امریکایی به نام میلدرد گیلارز، مبلغ حکومت نازی آلمان در زمان جنگ جهانی دوم است. او با نام اکسیس سالی در بین سربازان ارتش امریکا شناخته می شود در حالیکه در بین آن ها همزمان مشهور و منفور است. این فیلم نیمه تاریک دستگاه تبلیغاتی حکومت نازی، دستگیری سالی و به دنبال آن محاکمه او در واشنگتن به دلیل خیانت را به نمایش می گذارد.

  • کیفیت Web-DL
  • زبان
  • مدت زمان 109 دقیقه

دانلود فیلم خائن آمریکایی محاکمه اکسیس سالی American Traitor: The Trial of Axis Sally 2021

دانلود فیلم خائن آمریکایی محاکمه اکسیس سالی ۲۰۲۱ با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p & 480p

دانلود فیلم خائن آمریکایی American Traitor 2021

خلاصه داستان:
فیلم تماشایی خائن آمریکایی American Traitor 2021 در مورد یک زن آمریکایی به نام میلدرد گیلارز است که در طول جنگ جهانی دوم به عنوان مبلغ نازی‌های آلمانی فعالیت میکند؛ او که با نام اکسیس سالی در میان سربازان آمریکایی شناخته میشود همزمان در بین آن‌ها هم مورد علاقه و هم منفور است؛ در واقع این فیلم نیمه تاریک دستگاه تبلیغاتی حکومت نازی، دستگیری اکسیس سالی و همچنین محاکمه وی در واشنگتن به دلیل خیانت را به تصویر کشیده است.

 

(دانلود فیلم خائن آمریکایی نسخه سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

[برای تماشای آنلاین فیلم سینمایی بی نهایت کلیک کنید]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰pHQ با حجم ۱.۸۵ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۸۵ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۹۴۸ مگابایت]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۷۷ مگابایت]

دانلود فیلم خائن آمریکایی با محاسبه اینترنت تمام بها

درباره فیلم خائن آمریکایی :
فیلم سینمایی خائن آمریکایی: محاکمه اکسیس سالی (American Traitor: The Trial of Axis Sally) فیلمی اکشن و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی مایکل پولیش است که توسط کمپانی Diamond Film Productions تولید و منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز داریل هیکز برعهده داشته است.

همچنین این فیلم که براساس داستانی واقعی و کتابی به نام اکسیس سالی نوشته ویلیام ای اوون و ونس اوون ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۲۸ می سال ۲۰۲۱ میلادی توسط Vertical Entertainment در کشور آمریکا اکران شد؛ جالب است بدانید این فیلم براساس زندگی میلدرد گیلارز، خواننده و بازیگر آمریکایی ساخته شده است، وی در طول جنگ جهانی دوم تبلیغات نازی‌ها را برای سربازان آمریکایی و خانواده‌هایشان انجام میداد.

بازیگران:
بازیگرانی چون آل پاچینو، کارستن نورگارد، مارکوس رافینسکی، میدو ویلیامز، جفری هالزمن، جان کاسارینو، جان دی هیکمن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم خائن آمریکایی

 

نسخه زبان اصلی این فیلم تماشایی را میتوانید با لینک مستقیم نیم بها به صورت سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت روبی ویدئو دانلود کنید.

  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰