دانلود فیلم رستاخیز: نابودی دوبله فارسی Doom: Annihilation 2019

دانلود فیلم رستاخیز: نابودی دوبله فارسی Doom: Annihilation 2019

3.8/10 10,284
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 4 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.
همراه با نسخه دوبله فارسی

گروهی از تفنگداران دریایی UAC به یک تماس اضطراری از یک پایگاه علمی بسیار مخفی در Phobos ، قمری در اطراف مریخ پاسخ می دهند ، اما فقط کشف می کنند که توسط شیاطینی که به دنبال ایجاد جهنم بر روی زمین هستند ، بیش از حد مورد حمله قرار گرفته است.

  • کیفیت Web-DL
  • مدت زمان 96 دقیقه
  • رده سنی R

دانلود فیلم رستاخیز: نابودی با دوبله فارسی Doom: Annihilation 2019 WEB-DL

دانلود فیلم خارجی رستاخیز: نابودی ۲۰۱۹ با کیفیت عالی ۱۰۸۰p & 720p & 480p

دانلود فیلم رستاخیز: نابودی دوبله فارسی Doom: Annihilation 2019

نام: رستاخیز: نابودی – Doom: Annihilation | ژانر: ترسناک، اکشن | تاریخ انتشار: ۲۰۱۹

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: ۹۶ دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد

حجم: متفاوت با هر کیفیت | محصول کشور آمریکا | امتیاز: ۳.۶ از ۱۰

خلاصه داستان:
داستان فیلم رستاخیز: نابودی در مورد گروهی از محافظین هوافضا به نام UAC است که از یک پایگاه تحقیقاتی مستقر در قمری در اطراف سیاره مریخ، یک پیام اضطراری را دریافت میکنند. آن ها به زودی متوجه خواهند شد که این پایگاه تحقیقاتی به تصرف موجودات اهریمنی درآمده‌ است و…

 


(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

[برای تماشای آنلاین فیلم رستاخیز: نابودی کلیک کنید]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۴۲ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۷۶ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۹۲۴ مگابایت]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۶۳۱ مگابایت]

 

درباره فیلم:
فیلم سینمایی رستاخیز: نابودی (Doom: Annihilation). فیلمی ترسناک، ماجراجویی و اکشن محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی تونی جیگلیو است. که توسط Battle Mountain Films منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز تونی جیگلیو برعهده داشته. و بازیگرانی چون ایمی منسن، دومینیک مافام، لوک آلن گیل، جیمز وبر براون، کلیتون آدامز، نینا برگمن، عامر چادها پاتل. گوین بروکر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. رستاخیز: نابودی همچنین این فیلم که براساس مجموعه بازی‌ های ویدیویی رستاخیز ساخته شده. در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۹ در شبکه نمایش خانگی کشور آمریکا منتشر شده‌‎ است. نسخه دوبله فارسی و همچنین زبان اصلی این فیلم را میتوانید با لینک مستقیم رایگان به صورت سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فروشگاه فیلم و سریال بهرمان (روبی) دانلود کنید.

درباره فیلم:
فیلم سینمایی رستاخیز: نابودی (Doom: Annihilation). فیلمی ترسناک، ماجراجویی و اکشن محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی تونی جیگلیو است. که توسط Battle Mountain Films منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز تونی جیگلیو برعهده داشته. و بازیگرانی چون ایمی منسن، دومینیک مافام، لوک آلن گیل، جیمز وبر براون، کلیتون آدامز، نینا برگمن، عامر چادها پاتل. گوین بروکر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. رستاخیز: نابودی همچنین این فیلم که براساس مجموعه بازی‌ های ویدیویی رستاخیز ساخته شده. در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۹ در شبکه نمایش خانگی کشور آمریکا منتشر شده‌‎ است.

  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹