دانلود فیلم شکارچی اژدها The Dragon Hunting Well 2020

دانلود فیلم شکارچی اژدها The Dragon Hunting Well 2020

4.9/10 20
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 2 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.
زیرنویس فارسی

یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی پزشکی برگشت ، برای ارائه لوازم پزشکی پیشگیری از اپیدمی به کلینیک محلی به شهر میوو آمد. به طور غیرمنتظره ، آن روز منطقه و شهر قرنطینه به طور پی در پی مورد حمله هیولاها قرار گرفتند.

دانلود فیلم شکارچی اژدها با زیرنویس فارسی The Dragon Hunting Well ۲۰۲۰ WEB-DL

دانلود فیلم چینی شکارچی اژدها ۲۰۲۰ با کیفیت عالی ۱۰۸۰p & 720p & 480p

دانلود فیلم شکارچی اژدها The Dragon Hunting Well 2020

نام: شکارچی اژدها – The Dragon Hunting Well | ژانر: اکشن، ماجراجویی | انتشار: ۲۰۲۰

زبان: چینی | مدت: ۸۰ دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

حجم: متفاوت | محصول کشور چین | امتیاز: ۶.۲ از ۱۰

خلاصه داستان شکارچی اژدها:
فیلم در مورد یک دانشجوی پزشکی است که برای تهیه تجهیزات پزشکی جهت پیشگیری از اپیدمی به بیمارستان محلی شهر کوچک میوو رفته است. اما پس از مدتی شهر توسط یک هیولای ترسناک مورد حمله قرار می گیرد. اکنون این دانشجوی جوان با تعدادی از پزشکان همراه شده تا بازماندگان حادثه را نجات دهند و…

 

… دانلود فیلم شکارچی اژدها …

(نسخه سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۶۹۶ مگابایت]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۳۵۲ مگابایت]

درباره فیلم شکارچی اژدها:
فیلم سینمایی شکارچی اژدها (The Dragon Hunting Well) فیلمی اکشن و ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۰ در کشور چین به کارگردانی ژیفان دی است. که توسط کمپانی iQIYI Motion Pictures منتشر شد. نویسندگی این فیلم اکشن را نیز یانگ بین یائو برعهده داشته. بازیگرانی چون هیژون ژو، اریک سوئن، گائو چانگ پنگ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۰ توسط iQIYI در کشور چین اکران شد. نسخه زبان اصلی این فیلم تماشایی را میتوانید با لینک مستقیم نیم بها به صورت سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فروشگاه فیلم و سریال بهرمان (روبی) دانلود کنید.

فیلم در مورد یک دانشجوی پزشکی است که برای تهیه تجهیزات پزشکی جهت پیشگیری از اپیدمی به بیمارستان محلی شهر کوچک میوو رفته است.

نسخه زبان اصلی این فیلم تماشایی را میتوانید با لینک مستقیم نیم بها به صورت سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فروشگاه فیلم و سریال بهرمان (روبی) دانلود کنید.

  • ۹ اسفند ۱۳۹۹