دانلود فیلم موج انفجار ۲ با زیرنویس فارسی Shock Wave 2 2020

دانلود فیلم موج انفجار ۲ با زیرنویس فارسی Shock Wave 2 2020

6.6/10 2,789
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 4 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.
زیرنویس فارسی

هنگامی که یک بمب در حین عملیات پلیس برای خلع سلاح آن غیرمنتظره خاموش شد ، پون شینگ فونگ ، افسر دفع بمب ، در انفجار گرفتار شد و بنابراین یکی از پاهای خود را از دست داد. پون تصمیم گرفت که ...

دانلود فیلم سینمایی موج انفجار ۲ با زیرنویس فارسی Shock Wave 2 ۲۰۲۰ WEB-DL

دانلود فیلم چینی موج انفجار ۲ ۲۰۲۰ با کیفیت عالی ۱۰۸۰p & 720p & 480p

دانلود فیلم موج انفجار ۲ با زیرنویس فارسی Shock Wave 2 2020

نام: موج انفجار ۲ – Shock Wave 2 | ژانر: اکشن، مهیج، جنایی | تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۰

زبان: چینی | مدت زمان: ۱۲۰ دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد | کیفیت: WEB-DL

حجم: متفاوت | محصول هنگ کنگ و چین | امتیاز: ۷.۱ از ۱۰

خلاصه داستان:
فیلم Shock Wave 2 2020 در مورد یک افسر سابق دفع بمب است که در اثر وقوع انفجاری مهیب به کما رفته و تبدیل به مظنون اصلی یک حمله تروریستی میشود. اما وی پس از دستگیری و برای اثبات بی گناهی خود از زندان فرار کرده و…

… دانلود فیلم موج انفجار ۲ …

(نسخه سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

[برای تماشای آنلاین فیلم موج انفجار ۲ کلیک کنید]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳.۰ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۲.۱۷ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۱.۱۱ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۸۰۱ مگابایت]

درباره فیلم موج انفجار ۲ :
فیلم سینمایی موج انفجار ۲ یا شوک ویو ۲ (Shock Wave 2) فیلمی اکشن. جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۰ کشور هنگ کنگ و چین به کارگردانی هرمان یائو است. که توسط کمپانی Alibaba Pictures منتشر شد. نویسندگی موج انفجار ۲ را نیز هرمان یائو و اریکا لی برعهده داشته. بازیگرانی چون اندی لاو، چینگ وان لاو، نی نی، کوان هو تسه، فیلیپ کیونگ. رون نگ، مارک ما، تاک بان وونگ، تیموتی تسه سانگ چنگ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم موج انفجار ۲ که دنباله مستقلی از فیلم Shock Wave محصول سال ۲۰۱۷ به حساب می آید اولین بار در تاریخ ۲۴ دسامبر ۲۰۲۰ در کشور چین اکران شد.

خلاصه داستان فیلم موج انفجار ۲ :
هنگامی که یک بمب در حین عملیات پلیس برای خلع سلاح آن غیرمنتظره خاموش شد. پون شینگ فونگ ، افسر دفع بمب ، در انفجار گرفتار شد و بنابراین یکی از پاهای خود را از دست داد. در فیلم موج انفجار ۲ پون تصمیم گرفت خدمات پلیس را ترک کند. سه سال بعد ، پلیس مظنون است پون ، که در نقطه ای از حمله بمب گذاری تروریستی در کما پیدا شده است. در چندین حمله بمب گذاری در دو سال گذشته نقش داشته است. پون به دلیل فراموشی پس از سانحه به سختی می تواند گذشته و حتی هویت شخصی خود را به یاد بیاورد.

او قصد دارد برای پی بردن به حقیقت فرار کند. در همین حال ، پون ، به عنوان شخص اصلی بین پلیس و سازمان تروریستی ، با دانستن نقشه های سازمان تروریستی برای از بین بردن مکان های دیدنی هنگ کنگ ، احتمال نجات یا نابودی زندگی غیرنظامیان بی گناه در این شهر را دارد.

نسخه زبان اصلی این فیلم را میتوانید با لینک مستقیم نیم بها به صورت سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت (روبی ویدئو) دانلود کنید.

  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹