دانلود قسمت نهم برنامه پیشگو ۹ با حضور آزاده صمدی

دانلود قسمت نهم برنامه پیشگو ۹ با حضور آزاده صمدی

100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

در تاک شو ترکیبی و گفت‌و‌گو محور پیش‌گو، پژمان جمشیدی در کنار چهره‌های آشنای عرصه هنر و ورزش، از رویاهایی می‌گویند که می‌توانند در آینده‌ای نزدیک تبدیل به خاطرات ما شوند؛ در قسمت نهم پیشگو با حضور آزاده صمدی قرار است آینده‌ای که برای خودش رقم می‌زند را ببینیم و در کنار این بخش، گروه سیریا معروف‌‌ترین قطعات خود را اجرا خواهند کنند…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 95 دقیقه

دانلود قسمت نهم برنامه پیشگو ۹ با حضور آزاده صمدی با تمامی کیفیت ها

دانلود قسمت ۹ نهم برنامه پیشگو با آزاده صمدی (پخش از روبی ویدئو)

قسمت ۹ برنامه پیشگو نسخه کامل + خرید قانونی  در سایت اضافه شد.

دانلود قسمت نهم برنامه پیشگو 9 با حضور آزاده صمدی

درباره برنامه:
در تاک شو ترکیبی و گفت‌و‌گو محور پیش‌گو، پژمان جمشیدی در کنار چهره‌های آشنای عرصه هنر و ورزش، از رویاهایی می‌گویند که می‌توانند در آینده‌ای نزدیک تبدیل به خاطرات ما شوند. در قسمت هشتم پیش‌گو با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور بابک جهانبخش شاهد پیش‌گویی‌های عجیب و فراز و نشیب‌هایی از آینده او خواهیم بود.

… دانلود قسمت ۹ برنامه پیشگو با حضور بابک جهانبخش …

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۶.۷۶ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳.۴۹ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۶۵ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۱.۰۶ گیگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۶۰۵ مگابایت]

توضیحات بیشتر:
پیشگو یک برنامه ترکیبی و گفت‌و‌گو محور با اجرای پژمان جمشیدی و کارگردانی رضا بهاروند و امین انتظاری است. تهیه‌کنندگی اجرایی این برنامه را نیز محمد شریفی بر عهده دارد. در هر قسمت از برنامه جذاب پیشگو، هنرمندان سرشناس و ورزشکاران محبوب به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

در کنار پژمان جمشیدی، سرنوشت خود در سال‌های آینده را پیش‌بینی می‌کنند و از رویاها و خاطرات خود می‌گویند. این برنامه ترکیبى در فضایى متفاوت از گفتگو، به گذشته و پیش‌بینی آینده مهمانان می‌پردازد و در هر قسمت یک گروه موسیقى مهمان به صورت زنده اجرا خواهند کرد.

این برنامه قرار است هر شنبه ساعت ٢٠ از وبسایت روبی ویدئو منتشر شود

برنامه پیشگو پژمان جمشیدی

توضیحات بیشتر:

درباره آزاده صمدی :
آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان متولد شد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند. او همسر سابق هومن سیدی (بازیگر و کارگردان) است.

او برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همایون اسعدیان انتخاب شد و با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید. آفریقا نام فیلمی است به کارگردانی هومن سیدی که در سال ۱۳۸۹ ساخته و در اواخر سال ۱۳۹۱ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. آزاده صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد اما این ازدواج در سال ۱۳۹۲ به جدایی انجامید. آزاده صمدی در دوران انتخابات ریاست جمهوری از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود و حسن روحانی بود.

صمدی اجرای برنامه زابیواکا را که از یک شبکه اینترنتی ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پخش می‌شد، بر عهده داشت.

ناظران سازمان صداوسیما بعد از اجرای قسمت اول برنامه، در میانه قسمت دوم، جلوی اجرای آزاده صمدی در این برنامه را گرفتند و بهرنگ علوی به عنوان جایگزین او اجرای این برنامه را بر عهده گرفت. بر اساس اعلام عوامل نزدیک به این برنامه درحالی‌که قرار بود آزاده صمدی مجری این برنامه باشد از طرف صدا و سیما اعلام شد.

این استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارد که یک زن اجرای برنامه ورزشی مردانه را بر عهده داشته باشد. در نتیجه تصمیم به تغییر او گرفته شد.

 

شما میتوانید نسخه قانونی قسمت هشتم سریال پیشگو را با لینک مستقیم نیم بها از وبسایت (روبی ویدئو) دانلود و تماشا کنید.

 

  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰