دانلود قسمت هشتم برنامه پیشگو ۸ با حضور بابک جهانبخش

دانلود قسمت هشتم برنامه پیشگو ۸ با حضور بابک جهانبخش

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

در تاک شو ترکیبی و گفت‌و‌گو محور پیش‌گو، پژمان جمشیدی در کنار چهره‌های آشنای عرصه هنر و ورزش، از رویاهایی می‌گویند که می‌توانند در آینده‌ای نزدیک تبدیل به خاطرات ما شوند؛ در قسمت هشتم پیشگو فراز و نشیب‌های زندگی بابک جهانبخش را در 10 سال آینده ببینید! همچنین در این قسمت می‌توانید بعد از مدت‌ها دورى از صحنه، آهنگ‌های معروف این خواننده را که قرار است اجرا شود، بشنوید و لذت ببرید…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 63 دقیقه

دانلود قسمت هشتم برنامه پیشگو ۸ با حضور بابک جهانبخش با تمامی کیفیت ها

دانلود قسمت ۸ هشتم برنامه پیشگو با بابک جهانبخش (پخش از روبی ویدئو)

قسمت ۸ برنامه پیشگو نسخه کامل + خرید قانونی  در سایت اضافه شد.

دانلود قسمت هشتم برنامه پیشگو 8 با حضور بابک جهانبخش

درباره برنامه:
در تاک شو ترکیبی و گفت‌و‌گو محور پیش‌گو، پژمان جمشیدی در کنار چهره‌های آشنای عرصه هنر و ورزش، از رویاهایی می‌گویند که می‌توانند در آینده‌ای نزدیک تبدیل به خاطرات ما شوند. در قسمت هشتم پیش‌گو با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور بابک جهانبخش شاهد پیش‌گویی‌های عجیب و فراز و نشیب‌هایی از آینده او خواهیم بود.

… دانلود قسمت ۸ برنامه پیشگو با حضور بابک جهانبخش …

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۶.۷۶ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳.۴۹ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۶۵ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۱.۰۶ گیگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۶۰۵ مگابایت]

توضیحات بیشتر:
پیشگو یک برنامه ترکیبی و گفت‌و‌گو محور با اجرای پژمان جمشیدی و کارگردانی رضا بهاروند و امین انتظاری است. تهیه‌کنندگی اجرایی این برنامه را نیز محمد شریفی بر عهده دارد. در هر قسمت از برنامه جذاب پیشگو، هنرمندان سرشناس و ورزشکاران محبوب به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

در کنار پژمان جمشیدی، سرنوشت خود در سال‌های آینده را پیش‌بینی می‌کنند و از رویاها و خاطرات خود می‌گویند. این برنامه ترکیبى در فضایى متفاوت از گفتگو، به گذشته و پیش‌بینی آینده مهمانان می‌پردازد و در هر قسمت یک گروه موسیقى مهمان به صورت زنده اجرا خواهند کرد.

این برنامه قرار است هر شنبه ساعت ٢٠ از وبسایت روبی ویدئو منتشر شود

برنامه پیشگو پژمان جمشیدی

توضیحات بیشتر:

بیوگرافی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش (با نام شناسنامه ای علی جهانبخش) متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ در بوخوم آلمان. از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران است. مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می باشد. وی دارای مدرک صداگذاری موسیقی است.

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود. بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود

او دوره های آموزشی جدید را طی کرد. در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

 

شما میتوانید نسخه قانونی قسمت ششم سریال پیشگو را با لینک مستقیم نیم بها از وبسایت (روبی ویدئو) دانلود و تماشا کنید.

 

  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰