دانلود قسمت ۱۵ برنامه شب آهنگی با حضور حمید لولایی

دانلود قسمت ۱۵ برنامه شب آهنگی با حضور حمید لولایی

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

شب آهنگی برنامه‌ای شاد، پر از هیجان و شوخی و بازی‌های جذاب با اجرای بامزه حامد آهنگی در حضور هنرمندان کشورمان است که در تلاش برای ساختن لحظاتی ناب هستند. در پانزدهمین قسمت این برنامه حمید لولایی مهمان برنامه است…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 79 دقیقه

دانلود قسمت ۱۵ برنامه شب آهنگی با حضور حمید لولایی + لینک مستقیم

دانلود قسمت پانزدهم ۱۵ برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی (پخش از روبی ویدئو)

برنامه شب آهنگی تا قسمت ۱۵  در سایت اضافه شد.

دانلود قسمت 15 برنامه شب آهنگی با حضور حمید لولایی

توضیحات:
شب آهنگی برنامه‌ای شاد، پر از خنده و شوخی و بازی‌های جذاب با اجرای حامد آهنگی و حضور هنرمندان کشورمان است که در تلاش برای ساختن لحظاتی ناب است. در پانزدهمین قسمت این برنامه حمید لولایی  مهمان برنامه است…

 

( دانلود قسمت ۱۵ برنامه شب آهنگی با مصرف حجم ترافیک نیم بها )

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۲.۷۶ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۳۳ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۶۹ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۸۹ مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۶۰۸ مگابایت]

درباره برنامه:
حامد آهنگی بازیگر و کمدین ایرانی متولد تیر ماه ۱۳۵۸ در شهرستان بندر انزلی و دارای مدرک لیسانس و دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون است. این بازیگر از سال ۷۳ کار خود را در زمینه بازیگری و اجرای استندآپ و نمایش های تئاتر شروع کرده و از سال ۸۱ از طریق شبکه باران وارد تلویزیون شد.

در سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت محصول ۱۳۹۷ ایفای نقش کرده‌است. حامد آهنگی یکی از کمدین های ایران است که کارش را با فوتبال در انزلی آغاز کرد ولی خیلی زود توانست یکی از بهترین کمدین های ایران تبدیل شود. او در جدیدترین فعالیت های خود در مسابقه شب‌های ها مافیا یکی از بازیگران و شرکت کنندگان این رئالیتی شو بود.

برنامه ترکیبی شب آهنگى با اجرای حامد آهنگى و تهیه کنندگی محمد صابری با حضور چهره هاى محبوب کشور از هفته دوم فررودین ۱۴۰۰ آغاز شد.

متقاضیان حضور در برنامه به عنوان تماشاگر، با مراجعه به اپلیکیشن ۷۲۴ مى‌توانند ثبت نام کنند

درباره حمید لولایی:
در پانزدهمین برنامه‌ی این مجموعه، حمید لولایی مهمان حامد آهنگی شده. حمید لولایی متولد ۱۳۳۴ در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله عشرت آباد است. او متاهل و دو دختر به نام های مریم و سارا دارد. او عاشق کارهای آنتوان چخوف است.

عاشق سوارکاری است و فوتبال را خیلی دوست دارد. عاشق بازی چارلی چاپلین است. در بچگی برای دیگران ادای چارلی چاپلین را در می آورد. با آنکه نخستین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود. شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به‌دست آمد. با سریال زیر آسمان شهر در نقش خشایار مستوفی تکمیل شد.

او در سال ۱۳۸۴، بابت ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. او در شبکه نمایش خانگی هم در سریال موچین، شام ایرانی، هفت خط، آخرین مجرد و شب آهنگی حضور پیدا کرد.

برنامه شب آهنگی

نسخه قانونی قسمت پانزدهم شب آهنگی را هم اکنون میتوانید با مصرف حجم ترافیک اینترنت نیم بها از وبسایت (روبی ویدئو) دانلود و تماشا کنید.

  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰