دانلود قسمت ۲۰ برنامه شب آهنگی با حضور ارشا اقدسی

دانلود قسمت ۲۰ برنامه شب آهنگی با حضور ارشا اقدسی

100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

در این قسمت از برنامه جذاب و هیجان انگیز شب‌آهنگی ارشا اقدسی بدلکار، ورزشکار و هنرپیشه ایرانی مهمان حامد آهنگی است. ارشا اقدسی در فیلم‌های هالیوودی مرگ روشنایی و اسکای‌فال و همچنین فیلم چینی کونگ فو یوگا بازی کرده است. ارشا گروهی به نام بدلکارن13 را بنیانگذاری کرد که در ایران و برخی کشورها با سینما و تلویزیون همکاری می‌کنند.

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 92 دقیقه

دانلود قسمت ۲۰ برنامه شب آهنگی با حضور ارشا اقدسی + لینک مستقیم

دانلود قسمت بیستم ۲۰ برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی (پخش از روبی ویدئو)

دانلود قسمت 20 برنامه شب آهنگی با حضور ارشا اقدسی

( دانلود قسمت ۲۰ برنامه شب آهنگی با مصرف حجم ترافیک نیم بها )

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۵.۱۳ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۲ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۱۸ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۶۹۱ مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۶۷ مگابایت]

درباره برنامه:
حامد آهنگی بازیگر و کمدین ایرانی متولد تیر ماه ۱۳۵۸ در شهرستان بندر انزلی و دارای مدرک لیسانس و دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون است.

این بازیگر از سال ۷۳ کار خود را در زمینه بازیگری و اجرای استندآپ و نمایش های تئاتر شروع کرده و از سال ۸۱ از طریق شبکه باران وارد تلویزیون شد.

در سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت محصول ۱۳۹۷ ایفای نقش کرده‌است. حامد آهنگی یکی از کمدین های ایران است که کارش را با فوتبال در انزلی آغاز کرد ولی خیلی زود توانست یکی از بهترین کمدین های ایران تبدیل شود.

او در جدیدترین فعالیت های خود در مسابقه شب‌های ها مافیا یکی از بازیگران و شرکت کنندگان این رئالیتی شو بود.

برنامه ترکیبی شب آهنگى با اجرای حامد آهنگى و تهیه کنندگی محمد صابری با حضور چهره هاى محبوب کشور از هفته دوم فررودین ۱۴۰۰ آغاز شد.

متقاضیان حضور در برنامه به عنوان تماشاگر، با مراجعه به اپلیکیشن ۷۲۴ مى‌توانند ثبت نام کنند

درباره ارشا اقدسی:

در بیستمین قسمت برنامه‌ی شب آهنگی، ارشا اقدسی مهمان حامد آهنگی شد. ارشا اقدسی متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ است که در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ پس از تصادف شدید حین انجام کار به رحمت خدا رفت.

او یک بدل‌کار ایرانی بود و در طول حرفه خود در فیلم‌های گوناگونی نظیر اسکای‌فال (۲۰۱۲)، مرگ روشنایی (۲۰۱۴) و کونگ فو یوگا (۲۰۱۷) ایفای نقش کرده‌است.

او بنیان‌گذار بدلکاران ۱۳ بود

در سال ۸۴ به دنبال موفقیتش در کسب بورسیه تحصیلی در رشته تربیت بدنی، عازم ایتالیا بود که از طریق یک آگهی برای دوره‌های بدلکاری با پیمان ابدی آشنا و در ایران ماندگار شد و بدلکاری را ادامه داد، تا جایی که توانست سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی و اولین مربی بانجی جامپینگ ایران و نیز اولین مربی تونل باد صبا در ایران شود.

سپس اقدسی در ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس کرد و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصهٔ بین‌الملل ادامه داد. او سپس برای برگزاری مسابقه آب و آتش، مجری شبکه نسیم شد.

او در جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور دیپلم افتخار گرفت

ارشا اقدسی روز چهارشنبه ششم مرداد ماه ۱۴۰۰ در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ کردن ماشین. دچار حادثه‌ای سنگین شد که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند که بر اثر جراحات وارده ناشی از حادثه چپ کردن ماشین در بیروت لبنان درگذشت.

 

برنامه شب آهنگی

نسخه قانونی قسمت بیستم شب آهنگی را هم اکنون میتوانید با مصرف حجم ترافیک اینترنت نیم بها از وبسایت (روبی ویدئو) دانلود و تماشا کنید.

  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰