دانلود قسمت ۲۹ برنامه همرفیق با حضور رامین ناصرنصیر

دانلود قسمت ۲۹ برنامه همرفیق با حضور رامین ناصرنصیر

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

هم‌رفیق، با کارگردانی و اجرای سید شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در قسمت بیست و نهم میزبان رامین ناصرنصیر است؛ در این قسمت از تاک شوی دیدنی همرفیق، رامین ناصرنصیر و بهترین رفیقش مازیار شریفیان در برنامه حضور پیدا کرده اند…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 89 دقیقه

دانلود قسمت ۲۹ برنامه همرفیق با تمامی کیفیت ها + لینک مستقیم

دانلود قسمت ۲۹ برنامه همرفیق شهاب حسینی با حضور رامین ناصرنصیر (پخش از روبی ویدئو)

قسمت بیست و نهم همرفیق  نسخه کامل + خرید قانونی  در سایت اضافه شد.

دانلود قسمت 29 برنامه همرفیق با حضور رامین ناصرنصیر

خلاصه داستان:
برنامه هم‌رفیق، با کارگردانی و مجری‌گری شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در قسمت بیست نهم میزبان رامین ناصرنصیر است. در این قسمت از تاک شوی دیدنی همرفیق، رامین ناصرنصیر و بهترین رفیقش مازیار شریفیان در برنامه حضور پیدا کرده اند…

 

… دانلود قسمت ۲۹ برنامه همرفیق رامین ناصرنصیر با محاسبه ترافیک نیم بها …

نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۵ گیگابایت

نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۵۸ گیگابایت

نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۲۲ گیگابایت

نسخه ۷۲۰p با حجم ۷۴۳ مگابایت

نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۴۸ مگابایت

درباره برنامه:
سریال نمایش خانگی همرفیق (Hamrefigh Series) یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. در هر قسمت از این برنامه، هنرمندان معروف و چهره‌های سرشناس به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

این برنامه هر پنجشنبه ۹ شب از سایت (روبی ویدئو) منتشر میشود.

همرفیق شهاب حسینی

رامین ناصرنصیر میهمان این هفته ی برنامه همرفیق

 

درباره رامین ناصرنصیر:
رامین ناصرنصیر در سال ۱۳۵۴ در تهران زاده شد. پدر و مادر او اهل لاهیجان هستند و پس از ازدواج به تهران مهاجرت کردند. او فارغ‌التحصیل رشته تدوین از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

رامین ناصرنصیر به جز بازیگری، به کارگردانی، نویسندگی، و منشی صحنه نیز می‌پردازد. ناصر نصیر دوست دانشگاهی فلامک جنیدی است و کار تلویزیونی خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و در این مدت در مجموعه‌های طنز تلویزیونی از جمله پلاک ۱۴، جنگ ۷۷، باجناغ‌ها، پشت کنکوری‌ها، و سه، پنج، دو ایفای نقش کرده‌است.

وی هم‌چنین در مجموعه طنز قهوه تلخ نقش آقای بلوکات را به عهده داشت. رامین ناصرنصیر همچنین در چندین فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی از جمله شهرزاد و شوخی کردم به هنرآفرینی پرداخته‌است. رامین ناصرنصیر به غیر از کار هنری، به ترجمه از زبان انگلیسی و زبان اسپانیایی نیز می‌پردازد.

او زبان‌های فرانسوی، و ایتالیایی را نیز خوب می‌داند. رامین ناصرنصیر نخستین کتاب خود را در سال ۱۳۷۷ دربارهٔ یک نمایشنامه منتشر کرد.

نسخه قانونی قسمت بیست و نهم سریال با حضور با حضور رامین ناصرنصیر را میتوانید با لینک مستقیم قانونی و ترافیک نیم بها از (روبی ویدئو) دانلود کنید.

  • ۳ تیر ۱۴۰۰