دانلود قسمت ۳۰ برنامه همرفیق با حضور هانیه توسلی

دانلود قسمت ۳۰ برنامه همرفیق با حضور هانیه توسلی

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

هم‌رفیق، با کارگردانی و اجرای سید شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در آخرین قسمت فصل اول میزبان هانیه توسلی است؛ در این قسمت از تاک شوی دیدنی همرفیق، هانیه توسلی بازیگری که هفت بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده است و بهترین رفیقش … در برنامه حضور پیدا کرده اند…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 89 دقیقه

دانلود قسمت ۳۰ برنامه همرفیق با تمامی کیفیت ها + لینک مستقیم

دانلود قسمت ۳۰ برنامه همرفیق شهاب حسینی با حضور هانیه توسلی (پخش از روبی ویدئو)

قسمت سی همرفیق  نسخه کامل + خرید قانونی  در سایت اضافه شد.

دانلود قسمت 30 برنامه همرفیق با حضور هانیه توسلی

خلاصه داستان:
برنامه هم‌رفیق، با کارگردانی و مجری‌گری شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در آخرین قسمت فصل اول میزبان هانیه توسلی است. در این قسمت از تاک شوی دیدنی همرفیق، هانیه توسلی بازیگری که هفت بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده است و بهترین رفیقش در برنامه حضور پیدا کرده اند.

 

… دانلود قسمت ۳۰ برنامه همرفیق رامین ناصرنصیر با محاسبه ترافیک نیم بها …

نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۵.۴۳ گیگابایت

نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۸ گیگابایت

نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۳۳ گیگابایت

نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۲۵ مگابایت

نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۰۲ مگابایت

درباره برنامه:
سریال نمایش خانگی همرفیق (Hamrefigh Series) یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. در هر قسمت از این برنامه، هنرمندان معروف و چهره‌های سرشناس به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

این برنامه هر پنجشنبه ۹ شب از سایت (روبی ویدئو) منتشر میشود.

همرفیق شهاب حسینی

هانیه توسلی میهمان این هفته ی برنامه همرفیق

 

درباره هانیه توسلی:
هانیه توسلی متولد خرداد ۱۳۵۸ در همدان است. او تنها چند سال پس از شروع حرفه بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

هانیه توسلی به کمپین “من هم” (Me Too) پیوست و با انتشار یک شعر و انتشار عکس های قدیمی با زبان بی زبانی اعلام کرد او نیز قربانی سوء استفاده جنسی قرار گرفته است. او دیپلم علوم تجربی دارد و فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران است.

هانیه توسلی چهار خواهر دارد که خواهر بزرگترش هما مدتی در یک مجله منتقد بود در حال حاضر کار ترجمه انجام می دهد. خواهر دیگرش مهسا جراح مغز است. یک خواهر دیگر دارد به نام هدیه در آمریکا زندگی می کند. خواهر کوچکش در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

 

نسخه قانونی قسمت sd سریال با حضور با حضور هانیه توسلی را میتوانید با لینک مستقیم قانونی و ترافیک نیم بها از (روبی ویدئو) دانلود کنید.

  • ۳ تیر ۱۴۰۰