دانلود قسمت ۴ برنامه پیشگو پژمان جمشیدی با حضور ژاله صامتی

دانلود قسمت ۴ برنامه پیشگو پژمان جمشیدی با حضور ژاله صامتی

75% رضایت کاربران (4رای)
سال انتشار : محصول :

در تاک شو ترکیبی و گفت‌و‌گو محور پیش‌گو، پژمان جمشیدی در کنار چهره‌های آشنای عرصه هنر و ورزش، از رویاهایی می‌گویند که می‌توانند در آینده‌ای نزدیک تبدیل به خاطرات ما شوند؛ در چهارمین قسمت این برنامه ژاله صامتی مهمان برنامه پیشگو شده اند؛ او پس از مدت‌ها در یک برنامه گفتگوی خودمانی حاضر شده و شاهد پیش‌گویی‌های عجیب از آینده او خواهیم بود و همچنین خاطرات جذابى را براى اولین بار از گذشته‌اش را می‌شنویم..

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 77 دقیقه

دانلود قسمت ۴ برنامه پیشگو با اجرای پژمان جمشیدی با کیفیت Full HD

دانلود قسمت ۴ برنامه پیشگو با حضو ژاله صامتی

دانلود قسمت 4 برنامه پیشگو پژمان جمشیدی با حضور ژاله صامتی

کارگردانان: رضا بهاروند و امین انتظاری | ژانر: تاک شو | سال تولید: ۱۴۰۰ | تاریخ انتشار: ۱۴۰۰

تعداد قسمت ها: نامشخص | زمان هر قسمت: ۵۲ دقیقه | کیفیت: بلوری BluRay

فرمت: MP4 | محصول ویترین استودیو | تهیه کننده: محمد شریفی

درباره برنامه:
در برنامه ترکیبی و گفت‌و‌گو محور پیش‌گو، پژمان جمشیدی در کنار چهره‌های آشنای عرصه هنر و ورزش، از رویاهایی می‌گویند که می‌توانند در آینده‌ای نزدیک تبدیل به خاطرات ما شوند. در سومین قسمت این برنامه ژاله صامتی مهمان برنامه پیشگو شده اند. امشب در قسمت سوم، شاهد پیش‌گویی‌های عجیبی از آینده او خواهیم بود و همچنین خاطرات جالب او را از دوران کودکى‌اش می‌شنویم…

… دانلود قسمت ۴ برنامه پیشگو با حضور ژاله صامتی

نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۴.۶۲ گیگابایت

نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۳۸ گیگابایت

نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۱۴ گیگابایت

نسخه ۷۲۰p با حجم ۶۵۳ مگابایت

نسخه ۴۸۰p با حجم ۳۹۰ مگابایت

توضیحات بیشتر:
پیشگو یک برنامه ترکیبی و گفت‌و‌گو محور با اجرای پژمان جمشیدی و کارگردانی رضا بهاروند و امین انتظاری است. تهیه‌کنندگی اجرایی این برنامه را نیز محمد شریفی بر عهده دارد. در هر قسمت از برنامه جذاب پیشگو، هنرمندان سرشناس و ورزشکاران محبوب به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. در کنار پژمان جمشیدی، سرنوشت خود در سال‌های آینده را پیش‌بینی می‌کنند و از رویاها و خاطرات خود می‌گویند. این برنامه ترکیبى در فضایى متفاوت از گفتگو، به گذشته و پیش‌بینی آینده مهمانان می‌پردازد و در هر قسمت یک گروه موسیقى مهمان به صورت زنده اجرا خواهند کرد.

این برنامه قرار است هر شنبه ساعت ٢٠ از وبسایت روبی ویدئو منتشر شود

دانلود قسمت 4 برنامه پیشگو با حضور ژاله صامتی

درباره ژاله صامتی:
ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. پدر و مادر ژاله صامتی اصالتا اهل ازنا هستند. ژاله صامتی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر است و بازیگری را از سال ۶۸ با تئاتر آغاز کرد.

علاقه به بازیگری در ژاله صامتی از دوران کودکی شکل گرفت و به گفته خودش از همان دوران کودکی هرکس درباره شغل آینده اش از او سوال میکرد جوابش بازیگری بود. همسر او ایرج سنجری است و دو دختر به نام های یاس و نیاز دارند.

ژاله صامتی بازیگری را با فیلم دت یعنی دختر در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و بازی موفقش در این فیلم راه رابرای انتخاب بعدی اش باز کرد و یکسال بعد به عنوان بازیگر نقش اول فیلم دشت ارغوانی انتخاب شد.

وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع مسکونی فرخ و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی‌ها» و «زیرخاکی» حضور داشته‌ است.

 

دانلود قسمت ۴ برنامه پیشگو

شما میتوانید نسخه قانونی قسمت چهارم سریال پیشگو را با لینک مستقیم نیم بها از وبسایت (روبی ویدئو) دانلود و تماشا کنید.

  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰