دانلود مسابقه شام ایرانی فصل هفدهم شب دوم با کیفیت HQ

دانلود مسابقه شام ایرانی فصل هفدهم شب دوم با کیفیت HQ

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

فصل هفدهم شام ایرانی در شب دوم در منزل شهاب عباسی تصویربرداری شده است. شهاب عباسی متولد آذر ۱۳۵۲ در تبریز، هنرپیشه، خواننده، مجری، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون اهل ایران است که مجری حال حاضر مسابقه قرون به قرون از شبکه ایران کالا است. وی یکی از دوستان نزدیک احمدرضا موسوی است.

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 59 دقیقه

دانلود مسابقه شام ایرانی فصل هفدهم شب دوم به میزبانی شهاب عباسی

سریال شام ایرانی ۲ فصل ۹ قسمت ۲ با کیفیت عالی Full HD

دانلود مسابقه شام ایرانی فصل هفدهم شب دوم با کیفیت HQ

کارگردان: سعید ابوطالب | ژانر: خانوادگی، کمدی، تاک شو، مسابقه | تاریخ انتشار: سال ۱۳۹۹

تعداد قسمت ها: ۴ | مدت زمان هر قسمت: حدود یک ساعت | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: سعید ابوطالب

خلاصه داستان:
فصل هفدهم شام ایرانی در شب دوم در منزل شهاب عباسی تصویربرداری شده است. شهاب عباسی متولد آذر ۱۳۵۲ در تبریز، هنرپیشه، خواننده، مجری، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون اهل ایران است که مجری حال حاضر مسابقه قرون به قرون از شبکه ایران کالا است. وی یکی از دوستان نزدیک احمدرضا موسوی است. شهاب در خانواده‌ای ۵ نفره متولد شد و فرزند دوم خانواده و دارای یک خواهر و برادر است. در دانشکده هنر با سید جواد رضویان و مهران غفوریان و حسین رفیعی هم دوره بوده است. در اواخر سال ۱۳۸۹ او تصمیم به ساخت مجموعه‌ای به نام خنده بازار گرفت. خنده‌بازار با حضور عده‌ای از هنرمندان باسابقه و جوان مستعد کارش را در شبکه سه آغاز کرد و خیلی سریع توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند و جزو برنامه‌های پرمخاطب تلویزیونی شود، در این شب او تمِ سرخپوستی را برای میزبانی‌اش انتخاب کرده؛ در شب دوم این فصل مهمان خانه ی او هستیم…

بازیگران:
هومن برق نورد، نصرالله رادش، بهنام تشکر و شهاب عباسی

دانلود مسابقه شام ایرانی فصل هفدهم شب دوم

دانلود شام ایرانی شهاب عباسی

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۵.۹ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۸ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۹ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۴۴ مگابایت]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۹۹ مگابایت]

 

درباره سریال:
مسابقه آشپزی شام ایرانی نام مجموعه‌ای طنز و سرگرم کننده به کارگردانی بیژن بیرنگ و سعید ابوطالب و دیگر کارگردانان است که اولین بار در سال ۱۳۹۰ پخش شد. این برنامه در سال ۱۳۹۳ هر جمعه از شبکه نسیم پخش می‌شد. ساخت فصل‌های جدید مجموع شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب از زمستان سال ۱۳۹۸ کلید خورد و پخش آن از ۲۹ اسفند همان سال هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبک نمایش خانگی آغاز شد. سری جدید شام ایرانی که به کارگردانی سعید ابوطالب در فصل های تازه آماده شد که در سال ۹۹ پخش گردیده است. سری نهم شام ایرانی ۲ قرار است یکشنبه شب ها با حضور هنرمندان کمدی مطرح یعنی هومن برق نورد، نصرالله رادش، بهنام تشکر و شهاب عباسی برگزار گردد.

روبی ویدئو (روبی)

 

  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹