دانلود مستند مهین با کیفیت عالی Full HD از روبی ویدئو

دانلود مستند مهین با کیفیت عالی Full HD از روبی ویدئو

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

زمستان 1387 جسد زنی در شهر کوچک قزوین کشف می‌شود و این تازه شروع وحشت است. وحشتی که قرار است مدت‌ها روی ذهن مردم سایه بیندازد. مبارزه نفس‌گیر قاتل و کاراگاه ها چهار ماه ادامه پیدا می‌کند تا اینکه با دستگیری مهین حقایق تازه ای فاش می شود. مهین قدیری در 14 سالگی ازدواج کرده بود و زمان قتل‌ها 32ساله بود و دو فرزند داشت. وی بعدها دلیل قتل‌هایش را فقر و نیاز مالی برای درمان یکی از دو فرزندش اعلام کرد. او با پرسه در اطراف زیارتگاه‌های قزوین با رنوی زرد رنگ خود، زنان مسنی را که در دست و سر و گردن‌شان زیورآلات طلا داشتند شناسایی و به بهانه رساندن‌شان به خانه، آنها را سوار رنوی زردش می‌کرد و بعد آنها را با آبمیوه مسموم و خفه‌شان می‌کرد. مهین در زمان اعترافاتش، شخصیتی پیچیده و باهوش از خود نشان داد و همین او را برای بررسی، خاص‌تر کرد…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 93 دقیقه

دانلود مستند مهین با کیفیت عالی ۱۰۸۰p Full HD BluRay

دانلود مستند مهین ۱۳۹۶ به کارگردانی محمدحسین حیدری

دانلود مستند مهین با کیفیت عالی Full HD از روبی ویدئو

کارگردان: محمدحسین حیدری | ژانر: مستند | سال تولید: ۱۳۹۶ | تاریخ انتشار: سال ۱۴۰۰

مدت زمان: ۹۳ دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: بزرگسال | کیفیت: بلوری

فرمت: MP4 | حجم: متفاوت | تهیه کننده: مهدی مطهر

 

خلاصه داستان مستند مهین:
زمستان ۱۳۸۷ جسد زنی در شهر کوچک قزوین کشف می‌شود و این تازه شروع وحشت است. وحشتی که قرار است مدت‌ها روی ذهن مردم سایه بیندازد. مبارزه نفس‌گیر قاتل و کاراگاه ها چهار ماه ادامه پیدا می‌کند تا اینکه با دستگیری مهین حقایق تازه ای فاش می شود. مهین قدیری در ۱۴ سالگی ازدواج کرده بود و زمان قتل‌ها ۳۲ساله بود و دو فرزند داشت. وی بعدها دلیل قتل‌‏هایش را فقر و نیاز مالی برای درمان یکی از دو فرزندش اعلام کرد.

او با پرسه در اطراف ‏زیارتگاه‌های قزوین با رنوی زرد رنگ خود، زنان مسنی را که در دست و سر و گردن‌شان زیورآلات طلا داشتند شناسایی و به ‏بهانه رساندن‌شان به خانه، آنها را سوار رنوی زردش می‌کرد و بعد آنها را با آبمیوه مسموم و خفه‌شان ‏می‌کرد. مهین در زمان اعترافاتش، شخصیتی پیچیده و باهوش از خود نشان داد و همین او را برای ‏بررسی، خاص‌تر کرد…

(دانلود قانونی مستند مهین با مصرف اینترنت نیم بها)

نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۶.۷ گیگابایت

نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۵ گیگابایت

نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۴ گیگابایت

نسخه ۷۲۰p با حجم ۶۴۴ مگابایت

نسخه ۴۸۰p با حجم ۳۷۵ مگابایت

درباره فیلم مستند مهین:
مستند مهین یک فیلم اجتماعی است که بر اساس یک رویداد واقعی ساخته شده است. درباره اولین زن قاتل سریال در ایران است. این فیلم مستند که به جنایت‌های مهین قدیری نخستین قاتل زنجیره‌ای زن ایران می‌پردازد. سال ۹۸ در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش درآمد و حدود ۴۰ میلیون تومان فروخت.

افتخارات مستند مهین:
افتخارات مستند مهین این فیلم پیش از این نیز نظر علاقه‌مندان به سینما را جلب کرده بود و در جشنواره فیلم‌های مستند سینماحقیقت، دومین فیلم از نگاه تماشاگران شده بود.

درباره مستند مهین:
مهین یک زن جوان که مادر دو فرزند کوچک است و تحت تأثیر برخی شرایط و مسائل زندگی، به جنایت‌های هولناکی دست می‌زند. این جنایت‌ها که ۱۳ سال پیش در شهر قزوین اتفاق افتاده، دستمایه ساخت فیلم مستندی شده است که جزئیاتی تکان‌دهنده و جذاب از قتل‌های مهین قدیری را به نمایش می‌گذارد. نکته جالب آن که این فیلم، محصولی از خانه مستند انقلاب اسلامی وابسته به سازمان هنری-رسانه‌ای اوج است. ورود اوج به چنین سوژه ملتهبی، در نوع خود چشمگیر است.

خصوصاً آن که این زن در عین حالی که مادر است، مرتکب جرم می‌شود و از قضا انگیزه جنایات او ارتباط مستقیمی با همین حس مادرانگی وی دارد. در نگاه نخست، به نظر می‌رسد مستند «مهین»، با مفهوم «مادری» ناسازگار است اما با نگاه به فیلم، مشخص می‌شود که این‌گونه نیست و این فیلم با نگاه دقیق فیلم ساز و سرنخ‌هایی که مصاحبه‌شوندگان از جمله روان شناس و مأموران پیگیری قتل‌ها به دست می‌دهند، این تفکیک را به درستی قائل می‌شود.

  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰