دانلود کله حبابی ها دوبله فارسی Bobbleheads: The Movie 2020

دانلود کله حبابی ها دوبله فارسی Bobbleheads: The Movie 2020

2.3/10 463
N/Aنمره منتقدین
100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 4 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.
همراه با نسخه دوبله فارسی

هنگامی که انسان های این اسباب بازی ها "AWOL" می شوند ، باید از خانه خود در برابر مهمانان غیر منتظره ، دو متجاوز ناخوانده که امیدوارند بازیکن جدید بیس بال را با یک اسباب بازی با ارزش عوض کنند ، دفاع کنند.

  • کیفیت Web-DL
  • زبان
  • مدت زمان 82 دقیقه
  • رده سنی PG

دانلود انیمیشن کله حبابی ها با دوبله فارسی Bobbleheads: The Movie 2020

انیمیشن سینمایی کله حبابی ها با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p & 480p

دانلود انیمیشن کله حبابی ها با دوبله فارسی Bobbleheads: The Movie 2020

نام انیمیشن: کله حبابی ها – Bobbleheads | ژانر: خانوادگی | تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۰

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | زمان: ۸۲ دقیقه | زیرنویس فارسی: ندارد

حجم: متفاوت با هر کیفیت | محصول کشور آمریکا | امتیاز: N/A

خلاصه داستان:
اسباب‌بازی‌هایی را به تصویر می‌کشد که ناگهان زنده می‌شوند، اکنون آن‌ها باید از خانه خود در برابر مهمانان ناخونده و دو متجاوز که در تلاش هستند تا یکی از دوستانشان که بازیکن بیس‌بال و به نوعی اسباب بازی با ارزشی است را با یک اسباب بازی دیگر جایگزین کنند، دفاع کنند. در این میان آن‌ها ماجراجویی‌های زیادی را تجربه می‌کنند که…

 

… دانلود کله حبابی ها …

(نسخه دوبله فارسی)

[برای تماشای آنلاین انیمیشن کله حبابی ها کلیک کنید]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۰۴ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۴۹ گیگابایت]

[دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۷۸۳ مگابایت]

[دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۴۱ مگابایت]

 

درباره انیمیشن:
انیمیشن سینمایی کله حبابی ها یا بابل هدز (Bobbleheads: The Movie). یک انیمیشن خانوادگی محصول کشور آمریکا به کارگردانی کرک ویس، انیماتور، فیلم‌نامه‌نویس، و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. در این انیمیشن هنرمندانی همچون شر، جنیفر کولیج، حالا فینلی. کارن فوکوهارا، کاری پیتون، جولیان سندز، برندا سونگ، لوک ویلسون و… در نسخه اصلی به جای شخصیت های فیلم به صداپیشگی پرداخته اند. این انیمیشن توسط کمپانی Universal 1440 Entertainment در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. شما میتوانید نسخه دوبله فارسی این فیلم را با لینک مستقیم رایگان و مصرف ترافیک نیم بها از سایت فروشگاه فیلم و سریال بهرمان (روبی) دانلود و تماشا کنید.

درباره انیمیشن کله حبابی ها:
انیمیشن سینمایی کله حبابی ها یا بابل هدز (Bobbleheads: The Movie). یک انیمیشن خانوادگی محصول کشور آمریکا به کارگردانی کرک ویس، انیماتور، فیلم‌نامه‌نویس، و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. در این انیمیشن هنرمندانی همچون شر، جنیفر کولیج،. حالا فینلی، کارن فوکوهارا، کاری پیتون، جولیان سندز، برندا سونگ، لوک ویلسون و… در نسخه اصلی به جای شخصیت های فیلم به صداپیشگی پرداخته اند. این انیمیشن توسط کمپانی Universal 1440 Entertainment در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. شما میتوانید نسخه دوبله فارسی این فیلم را با لینک مستقیم رایگان و مصرف ترافیک نیم بها از سایت فروشگاه فیلم و سریال بهرمان (روبی) دانلود و تماشا کنید.

  • ۳ دی ۱۳۹۹