دانلود قسمت پنجم همرفیق محسن تنابنده با کیفیت بلوری

دانلود قسمت پنجم همرفیق محسن تنابنده با کیفیت بلوری

100% رضایت کاربران (3رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

این برنامه گفتگو محور با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در پنجمین قسمت میزبان محسن تنابنده است؛ در پنجمین قسمت این برنامه، محسن تنابنده همراه با بهترین رفیقش احمد مهرانفر حضور پیدا کرده است…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 110 دقیقه

دانلود قسمت ۵ پنجم تاک شو همرفیق با کیفیت عالی ۱۰۸۰p Full HD BluRay

سریال هم رفیق شهاب حسینی قسمت ۵ با حضور محسن تنابنده

دانلود قسمت 5 پنجم تاک شو همرفیق با کیفیت عالی 1080p Full HD BluRay

کارگردان و مجری: شهاب حسینی | ژانر: تاک شو | سال تولید: ۱۳۹۹ | تاریخ انتشار: ۱۳۹۹

تعداد قسمت ها: ۳۰ اپیزود | مدت زمان هر قسمت: ۸۸ دقیقه | کیفیت: بلوری

حجم: متفاوت | محصول کشور ایران | تهیه کننده: حسن خدادادی

خلاصه داستان:
این برنامه گفتگو محور با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در پنجمین قسمت میزبان محسن تنابنده است؛ در پنجمین قسمت این برنامه، محسن تنابنده همراه با بهترین رفیقش احمد مهرانفر حضور پیدا کرده است…

… دانلود قسمت پنجم همرفیق محسن تنابنده  …

دانلود رایگان برنامه همرفیق محسن تنابنده

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۶.۳۴ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳.۲۴ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۴۹ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۷۲ مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۶۴۷ مگابایت]

درباره برنامه:
سریال نمایش خانگی همرفیق (Hamrefigh Series). یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. در هر قسمت از این برنامه، هنرمندان معروف و چهره‌های سرشناس به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. این برنامه هر پنجشنبه ۹ شب از سایت فروشگاه فیلم و سریال بهرمان (روبی) منتشر میشود. این برنامه با حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل‌هاى بهداشتى ضبط شده است.

محسن تنابنده:

محسن تنابنده ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ از یک خانواده دامغانی در تهران متولد شد. او فرزند دوم خانواده است و جز خودش، سه برادر و سه خواهر دارد. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است و به‌طور حرفه‌ای فعالیت بازیگری خود رادر عرصه تئاتر یک سال قبل از ورودش به دانشگاه. در سال ۱۳۷۴ با بازی در نمایش بارعام و پس از آن نمایش جریان عصبی که هر دو اثر نوشته و کار حسن وارسته است آغاز کرد. پس از تجربه چند نقش در تئاتر با این کارگردان، با بازی در فیلم دانه‌های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۳۸۲ وارد سینما شد. تنابنده در سال ۱۳۸۸ برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز و در سال ۱۳۹۵ برای بازی در فیلم فراری سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است.

او در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم استشهادی برای خدا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. تنابنده همچنین موفق به دریافت جوایز مختلفی از دیگر جشنواره‌های داخلی و خارجی شده‌است. بازی او در سریال پایتخت در نقش نقی معمولی در ذهن‌ها ماندگار شد. او همچنین در سریال شاهگوش در سه نقش با گریم‌های متفاوت ظاهر شد. از دیگر نقش‌های عجیب او بازی در نقش یک پیرزن در سریال ابله است. تنابنده در فیلم محمد رسول‌الله نقش ساموئل یهودی را بازی کرده که بیشتر دیالوگ‌ها را با زبان عبری بیان می‌کند. محسن تنابنده فعالیت خود در عرصهٔ کارگردانی را با ساخت فیلم گینس در سال ۱۳۹۳ آغاز کرد. وی همچنین در دومین تجربهٔ کارگردانی خود، در سال ۱۳۹۷، فیلم قسم را ساخت.

نسخه قانونی قسمت پنجم همرفیق که یک تاک شوی جذاب اینترنتی است را میتوانید با ترافیک نیم بها از فروشگاه فیلم و سریال بهرمان (روبی) دانلود کنید.

  • ۱۸ دی ۱۳۹۹