دانلود قسمت هفدهم همرفیق ۱۷ با حضور هومن سیدی

دانلود قسمت هفدهم همرفیق ۱۷ با حضور هومن سیدی

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

برنامه هم‌رفیق، با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در قسمت هفدهمین قسمت میزبان هومن سیدی است؛ در این قسمت از برنامه همرفیق، هومن سیدی کارگردان سریال قورباغه همراه با بهترین رفیقش … در برنامه حضور پیدا کرده است…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 78 دقیقه

دانلود قسمت ۱۷ هفدهم تاک شو همرفیق با کیفیت عالی ۱۰۸۰p Full HD BluRay

دانلود سریال همرفیق شهاب حسینی قسمت ۱۷ با حضور هومن سیدی

دانلود قسمت هفدهم همرفیق 17 با حضور هومن سیدی با کیفیت بلوری

کارگردان و مجری: شهاب حسینی | ژانر: تاک شو | سال تولید: ۱۳۹۹ | تاریخ انتشار: ۱۴۰۰

تعداد قسمت ها: ۳۰ اپیزود | مدت زمان این قسمت: ۷۸ دقیقه | کیفیت: بلوری

حجم: متفاوت | محصول کشور ایران | تهیه کننده: حسن خدادادی

 

خلاصه داستان همرفیق:
برنامه هم‌رفیق، با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در قسمت هفدهمین قسمت میزبان هومن سیدی است؛ در این قسمت از برنامه همرفیق، هومن سیدی کارگردان سریال قورباغه همراه با بهترین رفیقش … در برنامه حضور پیدا کرده است…

… دانلود برنامه همرفیق هومن سیدی …

… دانلود قسمت هفدهم همرفیق ۱۷ …

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۶.۳۳ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳.۲۷ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۷۳ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۹۰ مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۵۱ مگابایت]

 

درباره برنامه همرفیق:
سریال نمایش خانگی همرفیق (Hamrefigh Series). یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. در هر قسمت از این برنامه، هنرمندان معروف و چهره‌های سرشناس به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. این برنامه هر پنجشنبه ۹ شب از سایت #روبی منتشر میشود.

همرفیق هومن سیدی

درباره هومن سیدی:
هومن فرزند دوم خانواده است و ۲ برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی. هومن سیدی در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از او جدا شد. هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد. سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه‌سوری اصغر فرهادی ایفا کرد. او نقش اصلی پابرهنه در بهشت از بهرام توکلی را بازی کرد. این فیلم اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او شد. سیدی هم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد.

از کارهای او در تلویزیون می‌توان به سریال‌های راه بی پایان اثر همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم‌های سایاب محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد روح‌الله حجازی اشاره کرد.

همرفیق هومن سیدی

هومن سیدی با ایفای نقش در سریال عاشقانه توانست بین مردم محبوبیت خاصی به دست بیاورد و می‌توان این سریال را به عنوان موفق‌ترین پروژه سیدی در عرصه بازیگری دانست. او در فیلم‌هایش بازیگران جدیدی مثل امیر جدیدی، یسنا میرطهماسب، نوید پورفرج، لادن زاوه‌وند، هامون سیدی و مرجان اتفاقیان را به سینمای ایران معرفی کرد. فیلم‌های هومن سیدی در مقام کارگردان عبارتند از آفریقا، سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران سال نود و هفت در ایران شد. در سال ۱۳۹۸ اولین سریال خود را در نمایش خانگی با نام قورباغه کارگردانی کرد.

 

  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰