دانلود قسمت ۸ برنامه شب آهنگی با حضور شقایق دهقان

دانلود قسمت ۸ برنامه شب آهنگی با حضور شقایق دهقان

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

شب آهنگی برنامه‌ای شاد، پر از هیجان و شوخی و بازی‌های جذاب با اجرای بامزه حامد آهنگی در حضور هنرمندان کشورمان است که در تلاش برای ساختن لحظاتی ناب هستند. در هشتمین قسمت این برنامه شقایق دهقان مهمان برنامه است…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 72 دقیقه

دانلود قسمت ۸ برنامه شب آهنگی با حضور شقایق دهقان Full HD

دانلود قسمت ۸ برنامه شب آهنگی با اجرای جذاب حامد آهنگی

دانلود قسمت 8 برنامه شب آهنگی با حضور شقایق دهقان

نام برنامه: شب آهنگی | ژانر: گفتگو محور، کمدی، خانوادگی | تاریخ انتشار: سال ۱۴۰۰

تعداد قسمت ها: نامشخص | مدت زمان این قسمت: حدود ۶۹ دقیقه

پخش از شبکه نمایش خانگی | سه شنبه ها ۸ شب

توضیحات:
شب آهنگی برنامه‌ای شاد، پر از خنده و شوخی و بازی‌های جذاب با اجرای حامد آهنگی و حضور هنرمندان کشورمان است که در تلاش برای ساختن لحظاتی ناب است. در ششمین قسمت این برنامه شقایق دهقان مهمان برنامه است…

( دانلود قسمت ۸ برنامه شب آهنگی با مصرف حجم ترافیک نیم بها )

نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۲.۴۸ گیگابایت

نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۲.۰۹ گیگابایت

نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۵۲ گیگابایت

نسخه ۷۲۰p با حجم ۷۹۹ مگابایت

نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۴۶ مگابایت

درباره برنامه:
حامد آهنگی بازیگر و کمدین ایرانی متولد تیر ماه ۱۳۵۸ در شهرستان بندر انزلی و دارای مدرک لیسانس و دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون است. این بازیگر از سال ۷۳ کار خود را در زمینه بازیگری و اجرای استندآپ و نمایش های تئاتر شروع کرده و از سال ۸۱ از طریق شبکه باران وارد تلویزیون شد.

در سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت محصول ۱۳۹۷ ایفای نقش کرده‌است. حامد آهنگی یکی از کمدین های ایران است که کارش را با فوتبال در انزلی آغاز کرد ولی خیلی زود توانست یکی از بهترین کمدین های ایران تبدیل شود. او در جدیدترین فعالیت های خود در مسابقه شب‌های ها مافیا یکی از بازیگران و شرکت کنندگان این رئالیتی شو بود.

برنامه ترکیبی شب آهنگى با اجرای حامد آهنگى و تهیه کنندگی محمد صابری با حضور چهره هاى محبوب کشور از هفته دوم فررودین ۱۴۰۰ آغاز شد.

متقاضیان حضور در برنامه به عنوان تماشاگر، با مراجعه به اپلیکیشن ۷۲۴ مى‌توانند ثبت نام کنند

درباره شقایق دهقان:
در هشتمین برنامه این مجموعه، شقایق دهقان مهمان حامد آهنگی شده است. شقایق دهقان متولد اسفند ۱۳۵۷ در گیسن آلمان، بازیگر و نویسنده است. همسر سابق او مهراب قاسم‌خانی هم نویسنده و طراح صحنه تلویزیون است که در جریان مجموعه تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند.

عمده فعالیت وی در مجموعه تلویزیونی‌های نود شبیِ مهران مدیری است

از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ و سحرناز در شب های برره است. او از سال ۱۳۹۴ در برنامه خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. او اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند و از خصوصیات اخلاقی او این است که ارتفاع ترس دارد.

هاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی جاری سابق شقایق دهقان بود. شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی زندگی بی حاشیه ای در کنار هم داشتند اما مدتی است که ماجرای جدایی این زوج از یکدیگر قوت گرفته است.

در فضای مجازی خبر جدایی آنها منتشر شد اما تا به حال تاییدی از سوی این هنرمند در خصوص جدایی شان صورت نگرفته است اما شواهد نشان از جدایی آنها دارد.

دانلود قسمت 8 برنامه شب آهنگی

دانلود قسمت ۸ برنامه شب آهنگی

نسخه قانونی قسمت هشتم شب آهنگی را هم اکنون میتوانید با مصرف حجم ترافیک اینترنت نیم بها از وبسایت (روبی ویدئو) دانلود و تماشا کنید.

  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰