دانلود فیلم دیدن این فیلم جرم است با کیفیت بلوری و Full HD

دانلود فیلم دیدن این فیلم جرم است با کیفیت بلوری و Full HD

100% رضایت کاربران (3رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

جوانی بسیجی پس از آن که همسر محجبه اش مورد ضرب و شتم یک شهروند قرار می گیرد. نهایتا منجر به سقط جنینش می شود، تصمیم می گیرد با دستگیری ضارب او را به سزای عملش برساند اما زمانی که مشخص می شود ضارب یکی از اشخاص رده بالای حکومتی است، کار به جاهای پیچیده می کشد…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 93 دقیقه

دانلود فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است با کیفیت عالی ۱۰۸۰p Full HD

دانلود فیلم ایرانی دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان

دانلود فیلم دیدن این فیلم جرم است با کیفیت بلوری و Full HD

کارگردان: رضا زهتابچیان | ژانر: اجتماعی، خانوادگی | سال تولید: ۱۳۹۷ | تاریخ انتشار: ۱۴۰۰

زمان: ۹۳ دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت: بلوری BluRay

فرمت: MP4 | حجم: متفاوت | تهیه کننده: محمدرضا شفاه

خلاصه داستان:
جوانی بسیجی پس از آن که همسر محجبه اش مورد ضرب و شتم یک شهروند قرار می گیرد. نهایتا منجر به سقط جنینش می شود، تصمیم می گیرد با دستگیری ضارب او را به سزای عملش برساند اما زمانی که مشخص می شود ضارب یکی از اشخاص رده بالای حکومتی است، کار به جاهای پیچیده می کشد…

بازیگران:
مهدی زمین پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، محمود پاک نیت، حمیدرضا پگاه، احسان امانی، حمید ابراهیمی، حسن زارعی، محمدرضا مالکی، مرتضی زارع، مهدی پازوکی، محمدجواد موحد، مهرداد فلاحتگر، آرام نباتی، مهران هادی، علی آباقری، احسان شیخی، سعید دشتی، سیدمهدی سجادیان، عدنان فراهانی، سامان غنائمی، فرشاد میرزایی، ایمان عبادیان.

لینک دانلود رایگان

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۶.۴ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳.۳ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۲ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۳۶ مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۵۷ مگابایت]

لینک دانلود قانونی

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۶.۳۸ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳.۳ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۳۴ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۸۶۶ مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۵۸۱ مگابایت]

درباره فیلم:
فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است (Watching This Movie Is a Crime). فیلمی درام سیاسی و جنایی به نویسندگی و کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران و حوزه هنری است. این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

توقیف دیدن این فیلم جرم است:
این فیلم که چندین بار توقیف شده بود و سازمان سینمایی مانع از اکران عمومی آن شده بود پس از مدتی وارد شبکه نمایش خانگی شده است. تهیه کننده فیلم درباره توقیف فیلم گفته بود مسئولان سازمان سینمایی اعلام کرده اند به‌دلیل حواشی سریال گاندو. امکان صدور مجوز اکران این فیلم را ندارند. صراحتاً بیان شد جلوی پخش گاندو را نمی‌توانستیم بگیریم. اما مانع اکران «دیدن این فیلم جرم است» که می‌توان شد.

این فیلم پس از گذشت یک هفته از اکران در سینماهای کشور و علیرغم آن که سینماهای تهران را برای اکران در اختیار نداشت. توانست با جذب ۱۰ هزار تماشاگر به فروش ۱۲۰ میلیون تومانی برسد.

حواشی:
درباره این فیلم نوشته اند که برای اولین بار است در تاریخ جمهوری اسلامی. فیلمی با بودجه یک نهاد انقلابی ساخته می‌شود که در آن، دو نهاد انقلابی روی هم اسلحه می‌کشند. شباهت موقعیت این فیلم به فیلم معروف «آژانس شیشه ای» اثر ابراهیم حاتمی کیا از دیگر نکات برجسته ای ست که منتقدان درباره آن بیان کرده اند. نمایش این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با دیدگاه های مختلفی همراه بوده است.

با واکنش های بسیاری در فضای مجازی از سوی کاربران روبرو شده است.

لیندا کیانی، بازیگر فیلم در زمان نمایش آن در جشنواره فجر از احتمال حذف خود در فضای سینما به‌خاطر مضمون ملتهب و جنجالی فیلم ابراز نگرانی کرد.

همزمان با معارفه‌ی محمدمهدی طباطبائی نژاد معاون جدید ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، محمدرضا شفاه تهیه کننده این فیلم در نامه‌ای سرگشاده به این مدیر. خواستار شفافیت موضع سازمان سینمایی درباره اکران این فیلم شد.

نامه ای که بی پاسخ ماند:
ابراهیم داروغه‌زاده، معاون پیشین نظارت و ارزشیابی و دبیر جشنواره فیلم فجر ۸ ماه پس از سرنوشت نامعلوم این فیلم در توئیتی جنجالی، تلویحا عدم صدور پروانه نمایش این فیلم را به تصمیم وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی ارجاع داد و شائبه ها درباره «توقیف» این فیلم را بیش از پیش کرد.

پروانه ساخت:
پروانه ساخت «دیدن این فیلم جرم است!». پس از کش و قوس‌های فراوان صادر و فیلمبرداری آن به دلیل موضوع حساس و امنیتی اش در سکوت خبری طی شد. این فیلم دومین اثر سینمایی تولید شده در باشگاه فیلم سوره زیرمجموعه حوزه هنری است. «دیدن این فیلم جرم است!» به بخش «نگاه نو» (مسابقه فیلم های اول). سی و هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر راه یافت و نامزد بهترین فیلم بخش نگاه نو شد.

  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
  • تریلر
  • عوامل و بازیگران
  • گالری تصاویر
  • فیلم های مشابه
  • دیدگاه ها0