دانلود قسمت سیزدهم سریال خوب بد جلف رادیواکتیو ۱۳ – قسمت آخر

دانلود قسمت سیزدهم سریال خوب بد جلف رادیواکتیو ۱۳ – قسمت آخر

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها می باشد.

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 50 دقیقه

دانلود قسمت سیزدهم سریال خوب بد جلف رادیواکتیو ۱۳ با کیفیت عالی ۱۰۸۰p Full HD

دانلود سریال خوب بد جلف رادیواکتیو قسمت ۱۳ سیزدهم به کارگردانی محسن چگینی

دانلود قسمت سیزدهم سریال خوب بد جلف رادیواکتیو - 13 قسمت آخر

کارگردان: محسن چگینی | ژانر: اکشن، کمدی، خانوادگی | تاریخ انتشار: از بهمن سال ۱۳۹۹

تعداد قسمت ها: ۱۲ | مدت زمان هر قسمت: ۴۰ دقیقه | کیفیت: BluRay

فرمت: MP4 | ویژه نمایش خانگی | تهیه کننده: محسن چگینی

خلاصه داستان:
داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها می باشد.

بازیگران خوب بد جلف:
پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی (فربد مولویان)، فرهاد آئیش (دکتر مدنی)، گوهر خیراندیش (خانم بشارتی)، امیرمهدی ژوله (حسام کشمیری)، مارال فرجاد (نگین)، آناهیتا درگاهی، ستاره پسیانی، شکیب شجره (آصف خان علیمرادف)، فرزین محدث (سینا) و…

 

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۴ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۹۰۷ مگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۵۱۶ مگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۲۷۱ مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۱۶۶ مگابایت]

 

درباره سریال خوب بد جلف:
سریال خوب، بد، جلف: رادیواکیتو (The Good, the Bad & the Corny: Radioactive). دنباله ای بر دو فیلم سینمایی خوب، بد، جلف است و با توجه به این فیلم‌ها می‌توان حدس زد که باز هم با داستانی طنز مواجه هستیم. دلیل ساخت این سریال، طولانی بودن بیش از حد داستان فیلم خوب، بد، جلف: ارتش سری بود. پیمان قاسمخانی قصد داشت داستان فیلم را در این سریال به پایان برساند.

سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو توسط برادران قاسم خانی و امیرمهدی ژوله نوشته شده است و محسن چگینی کارگردان و تهیه کننده این سریال است.

افتخارات خوب بد جلف:
فیلم خوب بد جلف در سال ۱۳۹۵ روی پرده رفت. با دست یافتن به فروشی ۱۶ میلیارد تومانی به یکی پر فروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران تبدیل شد. فیلم خوب بد جلف ارتش سری در سال ۱۳۹۸ روی پرده سینماهای ایران رفت. با فروش ۱۴ میلیارد تومانی عملکرد خوبی در گیشه داشت. سریال خوب بد جلف رادیواکتیو ادامه ی ماجراهای سام و پژمان را به تصویر کشیده است.

سریال خوب بد جلف:
بعد از موفقیت فیلم سینمایی خوب بد جلف. پیمان قاسم خانی که کارگردانی این فیلم را عهده‌دار بود. نگارش سریالی با همین نام را آغاز کرد. قرار شد تا بهروز افخمی این مجموعه را به تهیه کنندگی سید محمد امامی و محسن چگینی برای شبکه نمایش خانوادگی کارگردانی کند. به گفته پژمان جمشیدی: «از آنجایی‌که سریال «پژمان» در تلویزیون ساخته شده بود، نمی‌توانستیم در سینما هم با همین نام کار را ادامه دهیم.

به همین دلیل فیلم سینمایی که ساخته شد «خوب بد جلف» نام گرفت.

در ادامه هم کار با همین اسم به شبکه نمایش خانگی می‌رود. با شخصیت‌های واقعی و اسم‌های واقعی مثل اسم خود من که در فیلم هم با نام خودم حضور داشتم.».

 

 

 

  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰