دانلود قسمت نوزدهم همرفیق با حضور پژمان بازغی با کیفیت بلوری

دانلود قسمت نوزدهم همرفیق با حضور پژمان بازغی با کیفیت بلوری

67% رضایت کاربران (3رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

برنامه هم‌رفیق، با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در قسمت نوزدهمین قسمت میزبان پژمان بازغی است. در این قسمت از برنامه همرفیق، پژمان بازغی همراه با بهترین رفیقش در برنامه حضور پیدا کرده است…

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 86 دقیقه

دانلود قسمت ۱۹ نوزدهم تاک شو همرفیق با کیفیت عالی ۱۰۸۰p Full HD BluRay

دانلود سریال همرفیق شهاب حسینی قسمت ۱۹ با حضور پژمان بازغی

دانلود قسمت نوزدهم همرفیق با حضور پژمان بازغی با کیفیت بلوری

کارگردان و مجری: شهاب حسینی | ژانر: تاک شو | سال تولید: ۱۳۹۹ | تاریخ انتشار: ۱۴۰۰

تعداد قسمت ها: ۳۰ اپیزود | مدت زمان این قسمت: ۸۶ دقیقه | کیفیت: بلوری

حجم: متفاوت | محصول کشور ایران | تهیه کننده: حسن خدادادی

خلاصه داستان:
برنامه هم‌رفیق، با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در قسمت نوزدهمین قسمت میزبان پژمان بازغی است. در این قسمت از برنامه همرفیق، پژمان بازغی همراه با بهترین رفیقش کامبیز دیرباز در برنامه حضور پیدا کرده است…

 

همرفیق پژمان بازغی

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۶.۹ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳.۵۶ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۶۹ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۹۴۷ مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۶۱۱ مگابایت]

 

درباره برنامه همرفیق:
سریال نمایش خانگی همرفیق (Hamrefigh Series). یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. در هر قسمت از این برنامه همرفیق هنرمندان معروف و چهره‌های سرشناس به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. این برنامه هر پنجشنبه ۹ شب از سایت روبی منتشر میشود.

درباره ی پژمان بازغی:
پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطه شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده. هم‌زمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفت. با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی‌گردند.

بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود.

همرفیق پژمان بازغی

آثار هنری پژمان بازغی:
در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد. که باعث شهرت او می‌شود. سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعه گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد. همسر او مستانه مهاجر تدوین‌گر سینماست. او همچنین به عنوان مجری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله چند درجه، کودک شو و برنامه سال تحویل ۱۳۹۶ شبکه دو سیما حضور داشته‌است.

 

 

 

نسخه قانونی قسمت نوزدهم سریال همرفیق که یک تاک شوی جذاب اینترنتی است را میتوانید با لینک مستقیم قانونی و ترافیک نیم بها از (روبی ویدئو) دانلود کنید.

  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰