دانلود فیلم دریا موج کاکا

دانلود فیلم دریا موج کاکا

100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

خلاصه داستان:
دریا موج کاکا داستان مردی شصت ساله را روایت می کند که دور از چشم خانواده اش، با زن دوم جوانی ازدواج می کند. پسر حسام که از این موضوع اطلاعی ندارد عاشق آن زن می شود و این شروع ماجرای عشقی ممنوعه است....

  • کیفیت بلوری
  • زبان
  • مدت زمان 80 دقیقه

دانلود فیلم دریا موج کاکا با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی دریا موج کاکا (به هنرمندی مهران احمدی از روبی ویدئو)

فیلم دریا موج کاکا نسخه کامل + خرید قانونی در سایت اضافه شد.

دانلود فیلم دریا موج کاکا

(دانلود قانونی با مصرف حجم ترافیک اینترنت نیم بها)

[نسخه ۱۰۸۰p BluRay با حجم ۴.۱ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p HQ با حجم ۱.۹ گیگابایت]

[نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۱.۳ گیگابایت]

[نسخه ۷۲۰p با حجم ۷۷۲ مگابایت]

[نسخه ۴۸۰p با حجم ۳۹۵ مگابایت]

درباره فیلم:
فیلم سینمایی دریا موج کاکا که با نام کاکا نیز شناخته میشود فیلمی خانوادگی، درام و اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی علی سرآهنگ است که در سال ۱۳۹۵ ساخته شد و تابستان سال ۱۴۰۰ نیز توسط موسسه “درخشان آفتاب عالم تاب” وارد شبکه نمایشی خواهد شد.

تهیه کنندگی این فیلم را نیز امیر سمواتی با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بر عهده داشته است. فیلم دریا موج کاکا اولین فیلم سینمایی علی سرآهنگ است که داستان آن حول محور دعوای پدر و پسری است که درنهایت تماشاچی تصمیم میگیرد چه کسی پیروز این دعوا خواهد بود.

فیلم درگیری دو نسل را در مقابل زیاده‌خواهی نسل گذشته و مهجور ماندن نسل جدید به تصویر کشیده است

حسین محجوب کارگردان، نویسنده و هنرپیشه سینما است. نخستین کار سینمایی او بازی در فیلم رگبار به کارگردانی بهرام بیضایی بود؛ وی به خاطر بازی در فیلم رنگ خدا، جایزه بازیگری جشنواره والنسین فرانسه، جشن خانه سینما و جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

همچنین برای فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم بار دیگر از جشن خانه سینما جایزه دریافت کرد. او برای فیلم پرده آخر کاندیدای جایزه از جشنواره فجر و برای طبل بزرگ زیر پای چپ (نقش اول) کاندیدای جایزه از جشن خانه سینما شد.

جالب است بدانید فیلم کاکا به مدت سه سال اجازه نمایش نداشت تا اینکه در ۱۹ شهریور سال ۱۳۹۹ پروانه نمایش آن صادر شد و در ۲۷ شهریور نیز در سینماها اکران گردید.

فیلم کاکا

  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰