دانلود انیمیشن اسکوب با دوبله فارسی Scoob! 2020

دانلود انیمیشن اسکوب با دوبله فارسی Scoob! 2020

7.5/10
50% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 4 کیفیت مختلف آماده دانلود می باشد

اسکوب (نام اصلی : Scoob!) اسکوبی و یاران وفادارش، با اسرارآمیزترین چالش زندگی خود مواجه می‌شوند. آنها باید به مقابله با فردی شرور به نام دیک داستاردلی بپردازند و اجازه ندهند که او یک سگ افسانه‌ای خطرناک به نام سربروس را آزاد کند و دنیا را به آشوب و تباهی بکشاند و...

دانلود رایگان انیمیشن اسکوب با دوبله فارسی Scoob! 2020 WEB-DL

کارتون سینمایی اسکوب ۲۰۲۰ با کیفیت ۱۰۸۰p & 720p & 480p

دانلود رایگان انیمیشن اسکوب! با دوبله فارسی Scoob! 2020 WEB-DL

نام انیمیشن: اسکوب! –Scoob!i | ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، کمدی، معمایی | انتشار: ۲۰۲۰

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: ۹۳ دقیقه | زیرنویس فارسی: دارد

حجم: ۲ گیگابایت + ۹۳۰ مگابایت + ۴۸۰ مگابایت | امتیاز: ۷.۵ از ۱۰

خلاصه داستان:
اسکوب (نام اصلی : Scoob!) اسکوبی و یاران وفادارش، با اسرارآمیزترین چالش زندگی خود مواجه می‌شوند. آنها باید به مقابله با فردی شرور به نام دیک داستاردلی بپردازند و اجازه ندهند که او یک سگ افسانه‌ای خطرناک به نام سربروس را آزاد کند و دنیا را به آشوب و تباهی بکشاند و…

دانلود رایگان انیمیشن اسکوب

(دانلود نسخه ۱۰۸۰p با حجم ۲.۰۴ گیگابایت)

(دانلود نسخه ۷۲۰p با حجم ۹۳۰ مگابایت)

(دانلود نسخه x265 با حجم ۶۳۴ مگابایت)

(دانلود نسخه ۴۸۰p با حجم ۴۸۰ مگابایت)

(صوت دوبله موسسه با حجم ۷۹ مگابایت)

 

 

درباره انیمیشن:

فیلم اسکوب : فیلمی انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و رازآلود، محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی تونی کرون است و نویسندگی آن را آدام استیکیل، جک دونالدسون، درک الیوت و مت لیبرمن برعهده داشته‌اند و بازیگرانی چون ویل فورته، مارک والبرگ، جیسون آیزکس، جینا رودریگز، زک افران، آماندا سایفرد، کرسی کلمونس و کن جیونگ در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند.
انیمیشن سینمایی اسکوب! (Scoob) یک فیلم کارتونی در ژانر کمدی، خانوادگی، ماجراجویی و معمایی محصول کشور آمریکا به کارگردانی تونی کروون است که در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شد. این فیلم در ابتدا قرار بود در ۱۵ مه ۲۰۲۰ اکران شود ولی به دلیل فراگیری ویروس کرونا قرار شد بدون اکران سینمایی به صورت آنلاین عرضه شود.

از صداپیشگانی که در نسخه اصلی این انیمیشن به جای کاراکترهای اصلی به دوبله پرداخته اند میتوان به ویل فورته، مارک والبرگ، جیسون آیزکس، جینا رودریگز، زک افران، آماندا سایفرد، کرسی کلمونس، کن جیونگ، تریسی مورگان، فرانک ولکر، ایان آرمیتیج، مکینا گریس، پیرس گاگنن، آریانا گرینبلات و سایمون کاول اشاره کرد.

 

 

  • ۳ خرداد ۱۳۹۹