دانلود فیلم آن شب The Night 2020

دانلود فیلم آن شب The Night 2020

5.5/10 3,378
68نمره منتقدین
100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
این ویدئو در 5 کیفیت مختلف قابل دانلود می باشد.

داستان زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان، خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند و علیرغم تلاش‌شان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی، آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند، می‌کند. آن‌ها با دقت، همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد، زیر سوال می‌برند.

دانلود فیلم آن شب The Night 2020 با تمامی کیفیت ها + لینک نیم بها

دانلود فیلم ایرانی آن شب (به کارگردانی کوروش اهری و پخش از روبی ویدئو)

فیلم آن شب شهاب حسینی نسخه کامل + خرید قانونی در سایت اضافه شد.

دانلود فیلم آن شب

خلاصه داستان:
داستان فیلم در مورد یک زوج جوان (با بازی شهاب حسینی و نیوشا نور) است که در آمریکا زندگی میکنند. آن ها برای داشتن اقامتی دلپذیر همراه با دختر یک ساله خود به یک هتل قدیمی میروند اما پس از مدتی خود را در این هتل محبوس دیده و نیروهایی بیگانه آن‌ها را وادار میکند با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه رو شده و…

درباره فیلم:
فیلم سینمایی آن شب (The Night) فیلمی ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۰ کشور ایران و آمریکا به کارگردانی کوروش اهری است که توسط کمپانی Mammoth Pictures منتشر شد.

فیلم آن شب

نویسندگی این فیلم را نیز کوروش اهری و میلاد جارموز برعهده داشته و بازیگرانی چون شهاب حسینی، نیوشا نور، جورج مگایر، مایکل گراهام، الستر لاتام، آرمین امیری، استف مارتینز، کاترین خاوری و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ یا ۱۰ بهمن ۹۹ اکران جهانی شد

این فیلم پس از حضور در جشنواره مولینز، توانست ۳ جایزه بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمنامه را از آن خود کند.

تیزر فیلم آن شب

  • ۲۱ تیر ۱۴۰۰
  • باکس دانلود
  • تریلر
  • عوامل و بازیگران
  • فیلم های مشابه
  • دیدگاه ها0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(